![]() |
Citaat:
Hij was waarschijnlijk bang om een bevriende regering te beledigen. |
Citaat:
|
Citaat:
(Dit heeft hij goed begrepen, in tegenstelling tot b.v. De Gucht en Freya) Hij zat af en toe wel met De Winter mee te knikken. |
Moderators die duidelijk niets afwisten van de belgische politiek. Zo waren ze bezig zich af te vragen hoe het komt dat in België het woord islamofoob racistisch is. Naast Dewinter zat zelf een homofiel iemand en Dewinter zei dat de islam niet echt lief is jegens homo's en dat prolematisch vindt en hij knikte en gaf Dewinter gelijk. Je merkt dat Nederland het debat voert of al gevoerd heeft, gans anders dan hier in het enge arme België.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pffff... allemaal blunders dus... En dan heb ik het enkel over de diplomatieke blunders. |
ik vraag me af voor welke andere Belgische politicus er plaats wordt gemaakt op de buitenlandse zenders.
Anyone? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan zie je dat Dewinter een goed ambassadeur is geweest voor het VB. Los wat je inhoudelijk van het VB vindt ,dit was een meesterlijke zet in de campagne. |
Citaat:
Mensen die saai en stoffig zijn , vinden de media niet interessant. En wanneer zie je een Nederlandse politicus op de Vlaamse TV??? |
Citaat:
|
Citaat:
Een politicus? Als je een policus wilt uitnodigen moet je iemand vragen die in Nederland bekend is. Verdonk of Marijnissen bijvoorbeeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be