IlluSionS667 |
11 mei 2007 11:04 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
(Bericht 2654294)
Criminaliseren van heelder bevolkingsgroepen en onrealistische, inhumane 'oplossingen' voorstellen, is in mijn ogen geen politiek.
|
Het criminaliseren van 20-30% van de Vlaamse bevolking en de bevolking bewust degenereren (zoals de andere partijen hebben gedaan), noemt u wel politiek?
Verder criminaliseert het VB helemaal niet heelder bevolkingsgroepen. Ze stellen enkel vast dat bepaalde bevolkingsgroepen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitsstatistieken en dat er bij diezelfde bevolkingsgroepen een integratieprobleem is. Mag je dit soort vaststellingen al niet meer maken?
Verder zou ik niet weten over welke onrealistische, inhumane oplossingen je het hebt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
(Bericht 2654294)
Wat niet wegneemt dat de rest van het 'politieke' gebeuren dan weer grotendeels rond opportunisme draait.
|
De hele "parlementaire democratie" is een farce, die draait rond de goedgelovigheid van de massa en het opportunisme van de politici. Iedereen die dit systeem verdedigt, is ofwel te naïef om dat te beseffen, of zit zelf in de vleespotten van de macht te grijpen.
Om die reden ben ik ook geen liefhebber van het VB, want zij zijn tegenwoordig al niet minder corrupt en opportunistisch dan de rest. Ik ben zelfs ernstig aan het overwegen om bij volgende verkiezingen mijn stem aan NEE te geven en voor het eerst in jaren niet meer op het VB te stemmen.
Dat neemt echter niet weg dat jouw uitspraken over het VB niet meer zijn dan pure demagogie �* la Marc Spruyt.
|