![]() |
Citaat:
Die mannen willen zelfs ( zonder partij namen te noemen) ALLE vormen van drugs weg dus ook de genezende pfff amateurs dat het zen JEZUS ! Antibioticums zen ook drugs voor sommigen man man man trieste sociale reflectie en outing . |
Drang op zelf bevestiging ofzo ?!
|
Er is inderdaad iets ùis met de huidige vakbonden, maar daarom moeten we ze niet opgeven, integendeel, we moeten ze nieuw leven inblazen, we hebben echte militante vakbonden nodig!
|
Maar duncan als mijn ziekten het toe laat(wat ik betwijfel) word ik zelf vakbondsafgevaardigde op mijn werk,op vraag van vele collega's
Zelfs ABVV,ik geloof er dus wel in,maar op een eerlijke manier ;) Het bedrijf waar ik werk telt over de 500 werknemers,dus echt wel heel groot! |
WOW oké oké ik zit bij abvv ik geef me over ....jullie hemme gelijk het wordt beter mé nieuw leven enzow ....think positive think positive pfff al 15 jaar 8jaar dan dervoor pfff positife........ .
Mag ik da positief denken over laten tot NA de verkiezingen aub :-s ik wil nog wa vies doen waarheden uitten en ideetjes tegen armoede enzow dermee . |
500 mai....is ni genoeg hé LOL
|
Citaat:
het gaat niet om kleur,maar om de juiste maat Chippie;-) |
Citaat:
|
Citaat:
oké ;-) goe ? Vraagske doet gij aan stelling bouw zo mé stellingen ofzo ? |
Citaat:
|
Citaat:
Oké toegeven kan ik ....wat een militant is las ik zo al maar wat doet die en wat kan die doen of mag die doen of wat niet ..ik wil bijleren. *oefening baart kunst * des mains qui crêent sont des mains qui pense *1 cent can make a dollar nog dichter bij het volk * wie ziet hetgeen is *Alles omvat het slechte en het goede *waar de here roeme; daar roemen wij ....wat culturen en geloven toch ni allemaal meegeven hé van kennis ;-) |
Citaat:
Bepaalde ziektes kan ik teniet doen zenne maar andere wer ni ...ik zal ZEKERS een kaarsje branden voor u ;) me 2 abvv |
Citaat:
|
Citaat:
JA + leerzaam dat heet of dat IS een onderdeel van sociale reflectie maar waarom ....tjah opvoedkunde of verzorging studeren hé dan weetge da . De meeste dieren vinden da leuk ....SOMS en babytjes zekers ook en andere. Maar niet als het dagenlijks is dan ist ni gezond vermoedenlijk lol :-) ik schreef soms hé ...ni ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
intressant - thanks :-) |
Citaat:
JOT ik maak zo wonderen waar....als kleine kindjes of grote off beesjes plots luisteren zien ze de wereld verder open gaan enzovoort & verder . ;-) zelfs zingen in mezelf doe ik maar das dan voor men ziel wa te versterken hé lol |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be