![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Voor zover ik me kan herinneren : Lucifer - de Engel van het Licht - die niet akkoord ging met de verknechting van de vrije geest en zodoende Adam & Eva aanspoorde om te proeven van de Boom der Wijsheid. God, net als alle andere goden, een voorkeur hebbende voor hersenloze volgelingen en niet bepaald opgezet met het feit dat zijn creaties begonnen na te denken, was uiteraard vertoornd, gooide Adam & Eva buiten en verbande Lucifer tot de hel. Iets in die aard... Lijkt me een geschikte kerel, die Lucifer... 8-) |
Citaat:
|
Arme Satan. :(
|
Satan - lucifer is te westers voor mij .
Satanail " his name (satan's) was formely satanail " - rf. ENOCH 2 / the slavonic Enoch), chap31, morfill edition . *BRON - A dictionary of angels ( including fallen angels ) Gustav Davidson. Ni slecht voor een arbeidertje hé maarja als IK soms iets typ wordt er soms losjes genegeert . Ignore this 1 :-) De numerlogische talisman van abrasax of het woord abracadabra( in't joods abahedabra...en andere) vormt 2 driehoeken de één begint met de letter A de andere eindigt bij de letter A. Tesamen vormen deze driehoeken 366 - 365...12.....ect maar das voor de gevorderde numeroloog ...om maar te BEWIJZEN dat er meer steekt achter onze kalender/kennis/geweten & uiteindelijk ALLE geloofs vormen. |
Met het aantal zonen dat god had (genesis 2 ofzo als ik me niet vergis) kan zijn belangrijkste engel er ook wel een paar hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zou u een engel anders bepalen of omschrijven? |
Citaat:
|
Citaat:
Dus als ik u goed begrijp, was Jezus ook een alien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enneuh, 'dogmatisch denken'? Toch tof hé, het gebruiken van non-argumenten en verdoken persoonlijke aanvallen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be