![]() |
Citaat:
|
De grootste mijlpaal was natuurlijk het moment dat ruimtewezens hier kwamen om ons kennis te geven, waardoor de piramides in Egypte en in Zuid-Amerika gebouwd werden.
|
Hoor ik daar "nephilim"?
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is de riolering al niet zo oud als redelijk georganiseerde steden?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Groot-Brittanië was de grote wereldmacht tot aan de 2de WO, en waarom? Door de economische banden met Noord-Amerika (o.a.) |
de uitivinding van "de stylo" ook wel gekend als "den bic"...
|
het kopieermasjien
zonder dat en de meiskes van de eerste twee rijen was ik nooit afgestudeerd geraakt :oops: |
Internet!
Niet meer afhankelijk zijn van wat de overheid ons op mediagebied aanbiedt. TV: het beste middel om mensen te manipuleren en te indoctrineren. |
De Nederlandse Revolutie
|
Citaat:
|
De val van het Romeinse Rijk
De Franse Revolutie Pff, ik probeer hier maar iets te vinden dat nog niet in het lijstje staat. |
'DE PIL'.
De ontdekking van de ovulatieremmende werking van een combinatie van hormonen nl. oestrogenen en progesteron door Gregory Pincus, leidde in het begin der zestiger jaren met de introductie van 'De pil' tot een revolutie in de anticonceptie. Eindelijk was er een werkelijk betrouwbaar middel beschikbaar, dat het mogelijk maakte de seksuele handeling los te koppelen van zwangerschap. De pil leverde hierdoor tevens een belangrijke bijdrage aan het emancipatieproces van de vrouw. |
De val van België, voor één van de volgende weken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be