![]() |
Citaat:
Dat ze dan klacht indienen tegen die 3 koppels , als ik hier morgen een racistische uitspraak doe, heeft de systemadministrator hier overmorgen een brief van het CGKR in zijn brievenbus zitten... En de wilockx kennende , moet ik van nieks verschieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Even ter info: ik verdedig van Bellingen niet want ik vind het een figuur die niet thuishoort in de politiek maar zet je even in de plaats van de koppels die geweigerd hebben: zou u het tof vinden om als schandpaal gebruikt te worden?
|
Citaat:
Iemand die in dit land zo'n zware politiek geladen beslissing neemt, weet dat hij/zij daar niet zonder kleerscheuren uit kan komen. Deze mensen hun namen niet vrij geven en hen niet voor de rechters brengen, is een vrijgeleide geven voor racisme. |
ze zouden 1 koppel kennen en het zou gaan om een jeugdvete, dus niets te maken met zijn huidskleur...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan kan men idd beter de namen niet vrijgeven, als men de partij geen schade wil toe brengen. |
Kan ik dit debat nog ergens opsnorren?
Iemand? |
Citaat:
Dat was dan niet de bedoeling van het opzet in St Niklaas. De enige bedoeling van de show was het VB, nog maar eens, te demoniseren en daar zélf electoraal profijt uit puren. En dit via iets waarvan de initiatiefnemers, vanaf de eerste dag, verduiveld goed wisten dat het VB er voor niets tussen zat. |
Citaat:
http://www.vtm.be/nieuws/index_bekijkonline.htm Klikken op 'Uiteenlopende meningen Verhofstadt-Leterme. (Het vierde onderwerp dat in licht-orange staat op de rechterhelft van de pagina.) |
Citaat:
Het zijn echter zulke uitschuivers die het establishment eens te meer in hun hemd zet en die een duidelijk bewijs zijn van de argumentloosheid van datzelfde valsspelende establishment. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee ik wil er geen circus van maken maar ondertussen hang ik het wel aan het klokzeel, ge moet weten wat ge wilt hé, ofwel maakte er ne politiek recuperatieshow van en dan komde af met bewijzen en legde klacht neer, ofwel zegde niks. |
Citaat:
|
Citaat:
Of ze bestaan weet ik niet, maar dat ze niet in VB hoek gezocht moeten worden als ze al bestaan lijkt me wel duidelijk, anders waren die mensen al lang met naam foto en adres in de media geweest. |
Citaat:
|
Ik vond Van Bellingen niet zo slecht eigenlijk, alé ja, blijft Spirit (en dan nog bewondering voor Martens en Dehaene) maar soit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be