Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta
(Bericht 2712820)
't vervelende is natuurlijk dat er véézetwéékes zijn die wel goede bedoelingen hebben ... Maar dat de controle op bestaande en opstartende organisaties zo goed als onbestaande (of corrupt) is mag wel duidelijk zijn ...
Toch eens curieus of ze het klaarspelen om een grote aktie tegen foute vzw's op te zetten op een paar dagen tijd ... Kwestie van toch iets te redden ... 8-)
|
Weet U misschien wat de 'goede' véézetwéékes dan wel als doelstelling hebben? Waarom hebben marokkanen en turken in feite zulke véézetwéékes nodig, terwijl vlamingen geen véézetwéékes mogen hebben? Wat is het verschil tussen goede véézetwéékes en vlaamse café's (behalve het feit dat die laatsten belasting moeten betalen).
Kortom: waarom geeft de Belgische staat goedkeuring voor de oprichting van zulke véézetwéékes (ik neem aan onder het mom van : "theehuisje zonder winstgevend belang, met de bedoeling van???????????? (dat is dus mijn vraag).
Kan ik als autochtone vlaming dan ook geen véézetwééke oprichten, en indien niet, waarom niet?
|