Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Extreem-links probeert Leuven kort en klein te slaan! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=91710)

Raf 23 juni 2007 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2750648)
Ik vind dat de politie niet streng genoeg was (naar wat ik er over hoor).

Zulk gespuis moet je kort en hardhandig aanpakken. Wij leuvenaars tolereren geen oproerktaaiers.

Spreek eens voor jezelf zeg. Waar haal jij de pretentie vandaan om in mijn naam te spreken?

Vorenus 23 juni 2007 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2750722)
Spreek eens voor jezelf zeg. Waar haal jij de pretentie vandaan om in mijn naam te spreken?

Dan mag jij de schade betalen die het gespuis heeft achtergelaten.

Ik tolereer geen geweld en vernielingen in men stad. Jij blijkbaar wel.

Raf 23 juni 2007 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2750726)
Dan mag jij de schade betalen die het gespuis heeft achtergelaten.

Ik tolereer geen geweld en vernielingen in men stad. Jij blijkbaar wel.

Ik tolereer geen nutteloze leegstand in mijn stad, waar de huurprijzen de pan uitswingen en waar op den duur alleen nog kapitaalkrachtigen zich een woning zullen kunnen veroorloven.

His Majesty King Mob 23 juni 2007 12:28

Hellfigger is de graafste gast van heel Leuven. Zelfs Freddy De Kerpel zou schrik van hem krijgen, zo'n stoere gast is het. 200 man afslagen, daar draait hij zijn hand niet voor om.

Maar zomaar in mijn naam spreken? Neen, dat mag hij niet.

Savatage 23 juni 2007 12:31

http://www.youtube.com/watch?v=RzTO5Aew3Mc

Voor de geïnteresseerden.

Savatage 23 juni 2007 12:32

Op de (anti-)nsv betoging ging het er wel wat agressiever aan toe op het Foche plein. De kasseien vlogen in het rond :|

Raf 23 juni 2007 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2750753)

Niks te zien dus... Een handjevol jongeren die een brave optocht houden en de politie die met een totaal overbodig machtsvertoon uitpakt. Alsof die mannen niets beters te doen hebben... :?

Pietje 23 juni 2007 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2750758)
Op de (anti-)nsv betoging ging het er wel wat agressiever aan toe op het Foche plein. De kasseien vlogen in het rond :|

Als een extreemrechtse, ronduit fascistoide groepering als het nsv in vol ornaat de straten van Leuven gaat opeisen, is het logisch dat er reactie volgt.8-)

Herr Oberst 23 juni 2007 12:57

Dat werkschuw tuig mag van geluk spreken dat de politie heden ten dage veel te zachtmoedig is. In een fatsoenlijke rechtse staat zouden deze oproerkraaiers meteen uit mekaar gejaagd worden. Eens zien hoeveel tamtam ze nog zouden maken als ze met matrakken, waterkanonnen en rubberkogels zouden kennismaken.

Savatage 23 juni 2007 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2750780)
Als een extreemrechtse, ronduit fascistoide groepering als het nsv in vol ornaat de straten van Leuven gaat opeisen, is het logisch dat er reactie volgt.8-)

Hm, is het dan ook logisch dat er een agent in coma geraakte door een kassei die naar hem werd geworpen door zo'n antifascist?

Marlboro 23 juni 2007 13:04

A,heb het ook gezien;altijd dezelfde,,het grote krapuul en ik zeg nogmaals;je moet eens goed kijken hoe ze erbij lopen;je zit meteen wie het zijn.
Het waren zo'n mensen die op mij zaten neer te kijken omdat ik schoon was gekleed en merkkledij droeg ect....

Pietje 23 juni 2007 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2750800)
Hm, is het dan ook logisch dat er een agent in coma geraakte door een kassei die naar hem werd geworpen door zo'n antifascist?

De politie weet goed genoeg dat dit soort ongelukken (hoe erg ook) bij iedere betoging kunnen gebeuren.
Als "zij" met hun matrakken inbeuken op betogers, vragen ze ook niet of het pijn doet.

Mitgard 23 juni 2007 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2750795)
Dat werkschuw tuig mag van geluk spreken dat de politie heden ten dage veel te zachtmoedig is. In een fatsoenlijke rechtse staat zouden deze oproerkraaiers meteen uit mekaar gejaagd worden. Eens zien hoeveel tamtam ze nog zouden maken als ze met matrakken, waterkanonnen en rubberkogels zouden kennismaken.

matrakken zijn projecties van de penis.
waterkanonnen en rubberkogels zijn projecties van de ejaculatie.

typisch voor sexueel gefrustreerde mannetjes om te kicken op matrakken en waterkanonnen/kogels.

Marlboro 23 juni 2007 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2750814)
De politie weet goed genoeg dat dit soort ongelukken (hoe erg ook) bij iedere betoging kunnen gebeuren.
Als "zij" met hun matrakken inbeuken op betogers, vragen ze ook niet of het pijn doet.

Ma jongen toch,je hebt gelijk alleen is het zo dat uw vrienden altijd bij iedere betoging ruzie stoken en den boel kapot maken,tis altijd vanhetzelfde.

En de politie treed hier nog zeer zacht op vind ik.

Samsa 23 juni 2007 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2750817)
Ma jongen toch,je hebt gelijk alleen is het zo dat uw vrienden altijd bij iedere betoging ruzie stoken en den boel kapot maken,tis altijd vanhetzelfde.

allez, interessant. op welke 'extreem-linkse' betogingen bent u al geweest misschien?

Savatage 23 juni 2007 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2750816)
matrakken zijn projecties van de penis.
waterkanonnen en rubberkogels zijn projecties van de ejaculatie.

typisch voor sexueel gefrustreerde mannetjes om te kicken op matrakken en waterkanonnen/kogels.

Eerder iets voor sexueel gefrustreerde mannetjes om zo'n vergelijking door te trekken ;-)

Savatage 23 juni 2007 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2750817)

Ach laat ze maar doen. De gemiddelde Leuvense student heeft z'n buik ondertussen ook vol van dat anarchistisch, vernielzuchtig gespuis.

duveltje382 23 juni 2007 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andy (Bericht 2750429)
Ik was in Leuven. Niets van gemerkt.

:lol::lol::lol:

Pietje 23 juni 2007 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2750407)
Het huis was eigendom van Opus Dei, dat de krakers heeft laten uitzetten. De betogers hebben een ander gebouw van Opus Dei bekogeld met verfbommen.

Opus Dei is een extremistische religieuze sekte. Logisch mikpunt dus. 8-)

duveltje382 23 juni 2007 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2750808)
A,heb het ook gezien;altijd dezelfde,,het grote krapuul en ik zeg nogmaals;je moet eens goed kijken hoe ze erbij lopen;je zit meteen wie het zijn.
Het waren zo'n mensen die op mij zaten neer te kijken omdat ik schoon was gekleed en merkkledij droeg ect....

Ik vind dit wel bijzonder raar,als ik nen thread opstart over het lang haar van de politie,krijg ik heel dit forum op mijn dak,maar o wee als het is bij krakkers zou zijn,dan vind iedereen dit fout
http://forum.politics.be/showthread....38#post2750838

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be