![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik tolereer geen geweld en vernielingen in men stad. Jij blijkbaar wel. |
Citaat:
|
Hellfigger is de graafste gast van heel Leuven. Zelfs Freddy De Kerpel zou schrik van hem krijgen, zo'n stoere gast is het. 200 man afslagen, daar draait hij zijn hand niet voor om.
Maar zomaar in mijn naam spreken? Neen, dat mag hij niet. |
|
Op de (anti-)nsv betoging ging het er wel wat agressiever aan toe op het Foche plein. De kasseien vlogen in het rond :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat werkschuw tuig mag van geluk spreken dat de politie heden ten dage veel te zachtmoedig is. In een fatsoenlijke rechtse staat zouden deze oproerkraaiers meteen uit mekaar gejaagd worden. Eens zien hoeveel tamtam ze nog zouden maken als ze met matrakken, waterkanonnen en rubberkogels zouden kennismaken.
|
Citaat:
|
A,heb het ook gezien;altijd dezelfde,,het grote krapuul en ik zeg nogmaals;je moet eens goed kijken hoe ze erbij lopen;je zit meteen wie het zijn.
Het waren zo'n mensen die op mij zaten neer te kijken omdat ik schoon was gekleed en merkkledij droeg ect.... |
Citaat:
Als "zij" met hun matrakken inbeuken op betogers, vragen ze ook niet of het pijn doet. |
Citaat:
waterkanonnen en rubberkogels zijn projecties van de ejaculatie. typisch voor sexueel gefrustreerde mannetjes om te kicken op matrakken en waterkanonnen/kogels. |
Citaat:
En de politie treed hier nog zeer zacht op vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....38#post2750838 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be