![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik spring niet van een brug maar neem toch mee...
Nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, andere agressieve zotten, en een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker en een schoon paar sokken. |
Ik spring niet, maar ik zal beneden wel staan wachten om te zien of de mp3-speler de val misschien overleefd heeft. :lol:
|
Nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, andere agressieve zotten, en een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker en een schoon paar sokken ... Een bureaustoel..
|
Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel en een aan watervergiftiging overleden goudvis.
|
Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel en een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque
|
Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque en een doosje zuurstofvaste lucifers.
|
Citaat:
|
Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes en mijn trouwe ros.
|
Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros en mijn teennagelknipper.
|
Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper en de dames uit mijn avatar.
|
Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar en de ganse discografie van bob dylan.
|
Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel (als je haar maar goed zit!).
|
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel .... Een te groot kastje ...:lol:
|
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel .... Een te groot kastje ...:lol: En 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn... :lol:
|
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten. :-P
|
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten.... en een bed
|
Ik spring van een brug en ik neem mee...
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed en topic 91640. http://forum.politics.be/showthread.php?t=91640 |
Ik spring van een brug en ik neem mee...
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed en topic 91640 en een goed boek. Dat boek dient om de verveling te verdrijven. Ik neem aan dat met zoveel springers er wel een rij zal staan aan die brug zeker. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be