Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ik spring van een brug en ik neem mee.. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=91898)

hermanvk 28 juni 2007 04:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 2760163)
Alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen en andere agressieve zotten.

Geen dank!

Maar spring dan wel en hoe vlugger hoe beter... :rofl:

Dronkoers 28 juni 2007 05:43

Citaat:

Ik spring van een brug en ik neem mee..
... een bungee-rekker 8-)

Bovenbuur 28 juni 2007 06:16

Ik spring niet van een brug maar neem toch mee...
Nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, andere agressieve zotten, en een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker en een schoon paar sokken.

Jef Bosweg 28 juni 2007 09:29

Ik spring niet, maar ik zal beneden wel staan wachten om te zien of de mp3-speler de val misschien overleefd heeft. :lol:

manta 28 juni 2007 09:33

Nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, andere agressieve zotten, en een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker en een schoon paar sokken ... Een bureaustoel..

Bovenbuur 28 juni 2007 09:38

Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel en een aan watervergiftiging overleden goudvis.

berre 28 juni 2007 09:45

Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel en een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque

Bovenbuur 28 juni 2007 09:46

Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque en een doosje zuurstofvaste lucifers.

De Garde 28 juni 2007 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2760530)
Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque en een doosje zuurstofvaste lucifers.

Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers en aanmaakblokjes.

Bovenbuur 28 juni 2007 09:52

Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes en mijn trouwe ros.

baseballpolitieker 28 juni 2007 09:57

Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros en mijn teennagelknipper.

Bovenbuur 28 juni 2007 09:58

Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper en de dames uit mijn avatar.

berre 28 juni 2007 10:32

Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar en de ganse discografie van bob dylan.

Heftruck 28 juni 2007 11:03

Ik spring niet van een brug maar wacht beneden op de aankomst van jou met nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel (als je haar maar goed zit!).

manta 28 juni 2007 11:19

nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel .... Een te groot kastje ...:lol:

Duupje 28 juni 2007 11:51

nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel .... Een te groot kastje ...:lol: En 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn... :lol:

Heftruck 28 juni 2007 11:57

nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten. :-P

manta 28 juni 2007 12:06

nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten.... en een bed

Jaani_Dushman 28 juni 2007 14:24

Ik spring van een brug en ik neem mee...
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed en topic 91640.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=91640

Jef Bosweg 28 juni 2007 14:35

Ik spring van een brug en ik neem mee...
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en eeen fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed en topic 91640 en een goed boek.

Dat boek dient om de verveling te verdrijven. Ik neem aan dat met zoveel springers er wel een rij zal staan aan die brug zeker.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be