De Garde |
31 juli 2007 18:48 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel
(Bericht 2822562)
Onlangs hebben ze in de buurt van de Overpoort en de Kinepolis het verkeer in enkele straten omgelegd. Zodoende kun je nu de parkeergarage onder het Sint-Pietersplein nog slechts vanuit één richting bereiken (via de Overpoort, komende van de Heuvelpoort). Ook niet echt een verandering ten goede, vind ik.
|
Kijk, ik werk in Gent en nu is het nog goed te doen maar eens de scholen terug beginnen is het op die binnenring een kloterij eerste klas. Als ze dan aan Ekkergem nog eens de ring afzetten voor een controle is het helemaal een rotzooi. Goed, het centrum is leuk om door te wandelen maar 's avonds is het daar zo doods als iets. Eeklo is niet alles, OK, maar als je aan het Krugercentrum kan staan kan je makkelijk alles kopen zonder je af te vragen hoe je 't weer naar de wagen krijgt.
En dat van de Overpoort? Zwijg me er van. Voor de Ronde goten ze nieuw wegdek aan de Charles de Kerchovelaan. Het was een klare ramp om langs de binnenring weg te raken en alle straten rondom het Sint-Pietersplein eindigden nergens.
|