![]() |
Citaat:
Eén constante, splitsen die handel ! Voorts nog gisteren een reactie van op RTBf, 30% van Vlaanderen wil onafhankelijkheid,70% kan het niet schelen , want politiek geen interesse, maar het zijn wel die 30% die het nieuws maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij weten ze verdomd goed wat er in Vlaanderen leeft. Welke achterlijke zot blijft nu akkoord gaan met een blijvende vorm van zakkenvullerij in het zuiden van het land, te betalen door de hardwerkende vlaming, die daarvoor nog eens op zijn bakkes krijgt? |
Citaat:
Want stel morgen is alles gesplitst, hebben we wel een intern probleem in Vlaanderen. |
Welk intern probleem Giserke?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De SPa. Die partij heeft recent begrepen dat een te sterke band met Wallonië stemmen kost. De SPa heeft geen Belgisch reflex meer. De Vlaamse bevolking. Er is veel, veel veranderd sinds de tijd van Maertens. Het is overduidelijk dat het enthousiasme voor België bij de Vlamingen ferm is verzwakt. |
Citaat:
Komt van King Kong waarschijnlijk ......:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
In het nieuwsblad staan er de laatste weken meer en meer oproepen om een onafhankelijk Vlaanderen uit te roepen. De mensen beginnen eindelijk te begrijpen dat het niet meer mogelijk is om samen met de Walen te besturen. |
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
Tja...tot hij morgen weer en pathetische uitspraak doet en de koekendozenvlamingen stan weer in het gelid, daartegenover staat de kapitaalmacht van het establishment die ongebroken is...maar enfin...hij heeft volgens mij inderdaad aan bindwaarde ingeboet... Citaat:
Citaat:
Echter: De echte establismentszuilen (sociale partners, ziekenkassen, ministeries, grootkapitaal, media) zijn, vrees ik, onaangetast. De democratie is kreupel (CS) Vele Vlaming murwgeslagen door generatielange unitaire blindheid. Zucht...ik hoop, beef en bid.... |
[quote=Fieseler;2856884]
Citaat:
Het gaat nog bloed , zweet en tranen kosten. Waar is trouwens VB en LDD, kunnen die niet wat het vuur opstoken ? |
Citaat:
|
Citaat:
Besluit: ofwel deugen de peilen niet ofwel zijn er relatief weinig separatisten. |
Citaat:
Zoals de walen zich nu gedragen zijn ze goed bezig dat percentage de lucht in te jagen met hun onhandelbaar gedrag. |
Citaat:
Weet dat er over hetzelfde item slechts éénmaal aan de bel getrokken mag worden. In normale omstandigheden krijgen de ekselenties de sijskens van de alarmbel, omdat de regering haar ontslag kan aanbieden. En dat ontslag aanbieden is nu natuurlijk reeds gebeurd .... zodat de alarmbel eigenlijk alleen maar een tweetal maanden uitstel is om tot de stemming over te kunnen gaan. Perfekt demokratisch zou dus zijn dat het parlement met een Vlaamse meerderheid begint met Vlaamse eisen waar geen twee derde meerderheid voor nodig is, begint te stemmen. Je mag er dan natuurlijk vergif op nemen dat de Walen beginnen te mobiliseren: stakingen, betogingen, nmbs plat, waalse belastingen worden niet meer geïnd omdat de Waalse ambtenaren staken .... want die vinden dat demokratie iets anders is dan een meerderheid in een parlement. Leuken boel, lol verzekerd ..!! |
Citaat:
Stemmenkampioen noem ik geen serieuze peiling. Men kan de waarde van deze peiling vergelijken met peilingen op Politics.be. Stelt niets voor. |
Citaat:
Gewogen peiling door universitairen bij 14000 mensen is evenveel waard als poll op een forum bij misschien 100 mensen... juist ja! Zeer vreemd. Staat de uitslag u niet aan misschien? Spijtig hé :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be