![]() |
Citaat:
Religie verbieden kan je niet, mensen sensibiliseren wel. |
en ze uitlachen wegens hun geloof ook
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De grens wordt echter getrokken wanneer je, in naam van die blauwe steen, probeert allerlei dubieuze religieuze geboden en verboden ingang te doen vinden via politieke beinvloeding. Tot hier en geen stap verder. |
Citaat:
|
Citaat:
Ten tweede geloof jij wat je wilt. Ten derde, zie de post hierboven. |
Citaat:
Enige tijd geleden was alhier een felle polemiek over die zogenaamde vrijheid van godsdienst. De meeste gelovigen zagen er geen graten in om hun godsdienst over te dragen aan hun kinderen. Dat deze er niet om hebben gevraagd maakte voor hen geen bal uit. Ze kwamen er ronduit voor uit dat vrijheid van godsdienst in dit geval niet van toepassing was.... Aanleiding van die polemiek was het monsterverbond tussen het Vaticaan, Polen en een lange reeks islamitische landen die het art. 14 van het IVRK van 1982 gekelderd hebben wat betreft vrijheid van godsdienst voor kinderen. Stelletje hypocrieten. |
Citaat:
|
Ik ben persoonlijk wel wat kwaad op mijn ouders dat ik gedoopt ben en m'n vormsel gekregen heb, gelukkig ging dat niet gepaard met een godsdienstige opvoeding maar was het eerder voortzetting van een familietraditie
Maar het is een heikel punt, waar zou een maatschappij het recht kunnen halen om ouders op de handen te tikken |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Niet zeveren. Beantwoord liever mijn vragen die ik heb gesteld. Of is dat weer teveel gevraagd? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Theorie is mooi, praktijk is anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be