![]() |
Heb net gestemd, het is nog net een leuke meerderheid van de 'zeker' en 'misschien later' samen.
|
Citaat:
![]() |
Help me eens herinneren wat die rode stip aangeeft? Nieuwe hoofdstad?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Ils (de Nederlanders) déchanteront vite car les Flamands interdiront aux Hollandais de parler anglais ou toute autre langue civilisée......" "Jamais les Flamands qui haïssent tous leurs voisins (pas que les Wallons, même si nous sommes leurs ennemis préférés) ne seront favorables �* une fusion avec la Hollande, ils seraient minorisés!". |
Citaat:
|
Update:
Ziet u een fusie van Vlaanderen met Nederland zitten? Zeker 45,3% (738) Misschien later 16,1% (262) Nooit 36,4% (593) Geen mening 2,3% (37) Totaal aantal stemmen: 1630 |
Citaat:
|
Welke clowns beweerden er hier weer dat er in nederland geen voedingsbodem was... De nederlanders kennen hier dus hun eigen volk blijkbaar niet zo goed... Dan moeten we dus al die goedpraterij ook niet serieus nemen, ze kennen er toch niets van!
|
Citaat:
En dan moet je weten dat zeer veel vlamingen meertalig zijn, en de meeste frankofonen enkel Frans kennen. De Vlamingen moesten meer de Fr dagbladen en fora lezen, dan kiest weldra 90% voor boedelscheiding. |
Citaat:
"wij Walen kennen wellicht geen flamand, maar als iemand bij ons aan het loket komt dan trachten we die vriendelijk te helpen. Mais en flandre, daar weigeren ze een andere taal te spreken dan le flamand." "de franstaligen in de vlaamse rand moeten ook taalrechten hebben, want de vlamingen hebben taalrechten in Brussel" "de vlamingen willen pensioenen niet splitsen omdat dit in hun nadeel is. Ze willen enkel spitsen wat in hun voordeel is" Hoe kun je nu met die mensen onderhandelen. Stel je nu even voor dat wij transfers zouden nodig hebben om te overleven, wat er dan zou gebeuren!? Ik mag er niet aan denken. |
Citaat:
|
Citaat:
De grote vreugdeberichten op dit forum zijn in mijn ogen echter voorbarig. Ik zie België de komende tien jaar nog niet uiteenspatten, daarna is de kans volgens mij veel groter. België is echter taaier dan sommigen denken. Uiteraard hoop ik dat ik op dit vlak fout ben, maar ik vrees dat ik gelijk heb... In ieder geval: "België barst en de Nederlanden één!" |
Citaat:
Citaat:
Alleszins, ik ben akkoord: het gaat goed! |
En alsmaar beter!
Mocht de doorsnee-Belg bevraagd worden in een representatieve survey, gok ik op: 75% nooit, 15% misschien en 10% zeker. België bestaat uit meer dan een bende gestoorde internetlosers. C'est évident. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be