![]() |
Beschouw het als kunst.
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Christi...ouck_HurgronjeSnouck Hurgronje gebruikte ook zijn goede kennis van het mohammedaanse "denken" om de opstand in Atjeh te helpen onderdrukken. |
Ha, gestorven in 1936.
|
Er is helemaal geen Ka3ba op het Sint-jansplein ,er is wel een grote podium waarop musical in de loop van de dagen zal tentoongesteld wordt !
De topic starter was of is (volgens mij) gedesinformeerd), als dat zo echt zou zijn zou ik liever een bewijs hebben of en bron waar dat aangekondigd wordt ! |
Citaat:
Terloops: vandaag nog levende niet-mohammedaanse bezoekers van Mekka hoefden die pijnlijke ingreep niet meer te ondergaan op latere leeftijd. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Maar alle gekheid op een stokje:
http://www.antwerpen.be/docs/Stad/Be...ltan%20DEF.pdf 19.50 - 22 uur Workshops, infostanden en eetkraampjes met Turks, Pakistaans en Marokkaans eten en drank [tegen betaling] en tentoonstelling over de islam met replica van de Ka’aba van mekka. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop niet dat er nog veel aboriginals zijn die zich laten vangen met wat 'Pakistaans eten'. Wacht maar tot de eerste verkeerde Imam hier de gematigde Moslims wat komt opzwepen (want die zijn er toch veel?). Hoewel ik er van overtuigd ben dat er her en der al wat verkeerden rondlopen. Het Nazisme verbleekt bij het Islamisme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Enfin, lijkt me allemaal interessant. Ik neem aan dat DE STAD iets gelijkaardigs gaat organizeren met Kerstmis en dan met het joodse pesach, en een of ander hindoe festival bijvoorbeeld? Of moet ik ervan uitgaan dat we enkel moeten opgevoed worden over islam? |
Citaat:
Bendeoorlogen tussen fa, antifa en antiantifa zijn frequent. Het gaat niet langer goed met Zweden. |
Citaat:
|
Islam is vrede
|
Citaat:
*dit is niet waar, aangezien in Irak moslims elkaar opblazen voor elkaars interpretatie van een boek. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be