Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Nieuw kopstuk voor het Vlaams Belang? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94493)

Eddy B 8 september 2007 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2911592)
Jouw naam interesseert me niet, je hebt geen enkele waarde, ik had het over diegene die in opspraak is gekomen.

Alsof JIJ enige waarde hebt, buiten forumblaaskaak...:roll:

perf 8 september 2007 22:28

nvm

AyneRand 9 september 2007 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B (Bericht 2911838)
Alsof JIJ enige waarde hebt, buiten forumblaaskaak...:roll:

De mening van een klein werknemerke interesseert mij niet.

hurycane 9 september 2007 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois (Bericht 2911114)
Gezien het om een smeergeldaffaire gaat is het statistisch waarschijnlijker dat het om een SP.a'er of PS'er gaat. Iedereen zijn specialiteit.

Ah dus den deze is geen pedofiel of heeft geen mensen afgeslagen, tja dan wordt de kans om VB'er te worden ietsjes kleiner natuurlijk !

ancapa 9 september 2007 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moby (Bericht 2911109)
Bron: http://www.gva.be/nieuws/Binnenland/default.asp?art={53B5F501-8315-4A30-8FFA-52AAD63AB5EE}

Krijgen we binnenkort te horen dat deze man lid geworden is van het Vlaams Belang net als ex-flik Bart Debie(L)? Toen ik dit bericht las moest ik daar opeens aan denken :oops:

doorverwezen... deze moeten we niet. Fraudeurs (mogelijke - potentiële eerst onderzoek afwachten) moeten we niet tenzij die heel interessante informatie zou hebben :twisted:
Bart De Bie... dat was een ander geval.

ancapa 9 september 2007 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurycane (Bericht 2912161)
Ah dus den deze is geen pedofiel of heeft geen mensen afgeslagen, tja dan wordt de kans om VB'er te worden ietsjes kleiner natuurlijk !

straf van u...

allez Dutroux is erelid ? :x
en de moordenaar van De Moor ook ? :twisted:
moby en hurycane doen stof opwaaien...

ancapa 9 september 2007 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moby (Bericht 2911121)
Het Vlaams Belang staat erom bekend dat ze verstotenen (uitschot) opnemen in haar partij.
Een tijd terug was er een interview met VB-leden en daar waren er mensen bij die helemaal niets van politiek afwisten maar gevraagd werden om mee te doen. Het ging gewoon om hun naam. Zo'n partij neemt dus ook vanalles aan, ongeacht kennis of achtergrond.

vergaat dat maar !

Niet iedereen komt er zo maar bij ! Screentest vinden steeds plaats !

Mensen op een congres, of op een meeting, dat is iets anders. Dat zijn ook maar gewone mensen, volksmensen. Je moet er eens naar luisteren...

Eddy B 9 september 2007 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2912064)
De mening van een klein werknemerke interesseert mij niet.

Daar kan jij anders nog wat opsteken hoor... Of zit je nog in de kleuterklas, en is dat wat hoog gegrepen?

daiwa 9 september 2007 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B (Bericht 2913701)
Daar kan jij anders nog wat opsteken hoor... Of zit je nog in de kleuterklas, en is dat wat hoog gegrepen?

Dat ''randgeval'' is een opgeblazen kikker, meer niet.
Probeert ons wijs te maken dat hij zoveel zaken heeft, tot we om een bewijs vragen, dan verdwijnt hij met de noorderzon.

hurycane 9 september 2007 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa (Bericht 2913493)
vergaat dat maar !

Niet iedereen komt er zo maar bij ! Screentest vinden steeds plaats !

Mensen op een congres, of op een meeting, dat is iets anders. Dat zijn ook maar gewone mensen, volksmensen. Je moet er eens naar luisteren...

Daarom dat de verbannen zielen uit het Vlaams Blok verleden nog lustig op het bureau vertoeven zeker ? Zwanzers...

Bert Bubber 10 september 2007 01:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurycane (Bericht 2914074)
Daarom dat de verbannen zielen uit het Vlaams Blok verleden nog lustig op het bureau vertoeven zeker ? Zwanzers...

Tja, indien....minister van staat kunnen ze al moeilijk zijn/worden hé, te weinig cordon-smeermiddelen joe noow.

Trajanu$ 10 september 2007 02:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moby (Bericht 2911121)
Een tijd terug was er een interview met VB-leden en daar waren er mensen bij die helemaal niets van politiek afwisten maar gevraagd werden om mee te doen. Het ging gewoon om hun naam. Zo'n partij neemt dus ook vanalles aan, ongeacht kennis of achtergrond.

Een beetje zoals bij de andere partijen dus?

$.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be