Bometal |
13 september 2007 13:58 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox
(Bericht 2924908)
Ik was vroeger helemaal geen separatist. Vroeger mocht Belgie van mij blijven bestaan als een federale of confederale structuur. Uw plan om Brussel uit te breiden met Rode, het fransdolle FDF, de eeuwige Franstalige non tegen elke rechtvaardige Vlaamse eis, uw kinderachtig gedrag en het te extremistisch gedrag van de BUB (Wat is "Vlaanderen" en wat is "Wallonie"?) heeft mij op andere gedachten gebracht.
|
Inderdaad ...
Was vroeger zelfs nog relatief "links" en goed gelovig ... Dat ben ik verleerd toen ik in Antwerpen ging studeren ...Daar zijn mijn ogen opengegaan jammer genoeg. Tja, zonde van de jeugd hé :p
Was vroeger ook "Belg", tot ik in Brussel ging werken ... Om daar tot de ontdekking te komen om beschimpt en uitgelachen te worden als domme Vlaming omdat mijn Frans toen niet zo denderend was ... Ik deed verdorie moeite nog om Frans te spreken (want Nederlands verstaan ze toch niet ... Of willen ze niet verstaan ...). En nu zeker met al die heisa van de laatste jaren ... Ik begin het een beetje beu te geraken ... En net zoals ik al aanhaalde, de publieke opinie keert zich langzaam ... Zoals mij zijn er nog duizenden en er komen er elke dag bij ...
Patience, just wait and see ...
|