![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gennez heeft ten dele haar overwinning te danken aan het feit dat de stemming gebeurde in de partij raad en niet in de algemene vergadering... partijraden zijn altijd meer geneigd tot establishmentarianism.
|
Citaat:
En leg het nog eens uit... :roll: :-P |
tja, als je het verslag leest, van iemand die bij de stemming in Gent aanwezig was, dan kom je toch een paar interessante zaken te weten:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op de meeste plaatsen heet zoiets sociale verdringing. Let wel. Uiteraard moest er iets gedaan worden om de leefbaarheid van de wijken te verhogen maar ik heb de indruk dat ze in Gent doelbewust de "verzuurden" in de volkswijken willen vervangen door jonge tweeverdieners. |
Citaat:
mogen op de definitieve verkiezingen eigenlijk alle partijleden stemmen? want als je dat zo hoort, dan gaat het boeltje in hun gezicht ontploffen... |
Citaat:
Ik hoop het |
Citaat:
Dat die mensen dan een beetje overal terecht komen klopt. Vooral in de randgemeenten of gemeenten waar de toestand van de huizen niet noodzakelijk beter is dan vanwaar ze komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Yep. Als mensen puur en alleen stemmen op basis van de inhoud dan maakt ie een kansje. Ik zie alleen niet in hoe iemand als De Bruyn kan functioneren als partijvoorzitter binnen de huidige SP.a. Hij kan alleen slagen als hij de basis succesvol mobiliseert om de bestaande partijstructuren aan de kant te zetten en dan zijn we nog niet thuis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook zij hebben recht om hun stem in de media te laten horen, maar worden door hun eigen partijtop het zwijgen opgelegd |
Citaat:
|
Citaat:
In sommige afdelingen zijn er zelfs helemaal geen verkiezingen. Leuven, Oostende etc... 'Le SP'a est moi' is het motto in Leuven. ;-) |
Wie er ook aan de leiding komt...
De volgende maal krijgen ze nog meer kletsen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be