![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wees gerust, de hele wereld is druk in de weer om er iets aan te doen, vooral de BBC... Ik kan voor mijn eigen deur niet vegen, trouwens, ik woon op het eerste verdiep. |
Lantjes:
Citaat:
Dat moet je je laten zeggen van iemand die illegale preventieve aanvalsoorlogen zoals die van de heer BUSH in Irak goedkeurt. Bovendien, als ik dan toch voor mijn eigen deur veeg, dan wordt mij algauw toegevoegd, dat ik maar beter naar het buitenland moet vertrekken, als ik met de vuiligheid van thuis niet tevreden ben... De internationale gemeenschap lijkt wel machteloos, in het geval van Birma, maar ze zal toch niet nalaten continu en blijvend druk uit te oefenen op alle mogelijke (niet-invasieve) manieren...Terecht. |
En het zal veel helpen zolang Birma zich in de rug gedekt voelt door landen zoals China en Rusland... :-D
|
Monniken in Myanmar dreigen met boycot Olympische Spelen
Citaat:
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
De wereld-machtstructuren zijnn daarop niet aangewezen. |
En wat doen we tegen de Bloederige Birmaanse Militaire beulen van Myanmarse Dictatuur??
Vragenlijstje: Heeft Birma olie? Aardgas? Diamanten? Koper? Goud? Is een inval/regime verandering financieel te verantwoorden? Het antwoord is nee. Dus nee, er gebeurt niets. |
Citaat:
|
Kunnen we nu echt niets doen om Han Su Chi te steunen?
Een voettocht naar Birma of zo??? |
Citaat:
|
Citaat:
Even wakker schudden, Ook op het eerste verdiep heb je een voordeur nlk die naar de gemeenschappelijke uitgang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De activiteiten van Total in Birma moet totaal onder controle gesteld worden (oa in verband met de mensenrechten). Daar zal zo een totalitair iemand als Sarkozy wel voor zorgen.
|
Citaat:
|
Economische sancties of correcte politieke praatjes doen niets, dat hebben we wel gezien in Noord-Korea. Birma kan alleen tot "inkeer" worden gebracht door binnenlandse onrust aan te wakkeren en de monikken op alle mogelijke manieren te steunen. Het enige kleine (lees: gigantisch) probleempje ... de Junta heeft het leger, en het leger heeft de wapens - dan krijg je zoiets als Iran.
|
Citaat:
http://burma.total.com/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be