![]() |
Het probleem is dat vele "feministes" eigenlijk vrouwelijke seksisten zijn en dat zij voor een verkeerde indruk zorgen.
|
Citaat:
On-topic: Ik heb geen idee maar ieder mens heeft zo wel z'n zwakke kanten. Volgens mij kun je die vergelijking dus ook maken voor het andere geslacht: 'sterke mannen' zijn in feite slapjanussen. |
Ik zie wel tegenwoordig veel vrouwen lopend naar hun mobieltje kijken, net alsof ze op dat ding verliefd zijn.
|
Citaat:
Natuurlijk zijn er ook mannen die dat perfect kunnen. Het ging in de openingstopic wel over vrouwen, daarom dat ik mannen effe uitsloot in mijn antwoord. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Knuffelen is allemaal goed en wel, maar zo'n plakijzer... pffff no thanks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen... |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de vrouw is het evident: geld, je doet wat je wil want je vent heeft geen gezag, shoppen, overspel zonder klachten, eten wordt klaar gemaakt, hij is netjes en proper, zwijgt wanneer jij wil, werkt z'n kloten van z'n lijf voor jou, geeft allerhande debiele geschenkjes zoals pralines en dergelijke, komt nooit dronken thuis, doet de wc-bril naar boven, rookt niet, zit niet naar andere vrouwen te kijken, staat afkerig tegenover drugs en harde muziek, is gemotiveerd en wil hogerop de sociale ladder klimmen, scheert zich iedere dag, wil een gezin onderhouden, doet spontaan de afwas, gaat zelden met vrieden uit en als ze al eens een stapje zetten is het om de gaan bowlen of petanken, kijkt samen met jou naar 'friends' en andere vrouwelijke tv-programma's, heeft een mondverfrisser steeds bij de hand, etc, etc, etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be