![]() |
Wie actie wil moet maar naar het midden-oosten trekken of ergens proberen meedoen aan een plaatselijke burgeroorlog.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, kan je die jobkes ook niet in den dag doen? lijkt me vrij logisch toch dat je snachts meer verdiend dan overdag? Agenten moeten ook af en toe de nacht doen, maar niet constant e...mss dat door ook het verschil in zit.. |
Citaat:
Voor iedereen zijn jobs anders éh, is niet omdat ik één job graag doe, dat een ander die ook graag doet. Ik zat op interventie na inbraak- en brandalarm, en deed patrouilles, scheepsbewaking etc. Ik stond (zelf gevraagd) vast op de nacht. Bijscholingen : explosieven, hondengeleider, grote persoonscontrole etc. Met winkelbewaking moesten ze bij mij niet afkomen, hooguit eens hier en daar paar uur met mene hond. Verder deed ik allerlei grote manifestaties, optredens, voetbalwedstrijden, VIP-bewaking en portierswerk etc. Niet afwisselend genoeg mss ? :-) |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, ik was iemand die steeds actie had, ligt natuurlijk anders als je ergens vastgeroest in een hok zit met 2 knoppekes voor uwe neus : slagboom open, slagboom toe. Maar ik heb nooit mogen klagen van actie. Altijd actie genoeg gehad. Anders had'k het niet zo lang blijven doen. ;-) En geloof me, de nachten dat ik gewoon kon rondwandelen, waren echt zeldzaam. |
Citaat:
|
Citaat:
Er loopt idd nen hoop raar volk rond. Meestal (en laat de linksen mij maar al komen lynchen) Oostblokkers, Noord-Afrikanen en zigeuners. De paar keer dat ik last had met blanken, was het gewoonweg omdat ze stomdronken ergens rondliepen waar ze niet hoorden te zijn, of daklozen die ergens een plek zochten om te overnachten (wat dan weer niet mocht van de grote bazen). |
Citaat:
Vergeet vooral die schoonfamilie van u niet. |
Citaat:
Uit welk gat komt gij nu weer gekropen trouwens? Precies lang geleden dat ze u nog eens losgelaten hebben op pol.be hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn verschillende kleine firma's die vooral zo'n jobs doen. |
Citaat:
mag je bij meerdere firma's aan de slag gaan? want ken een firma die enkel fuiven doet in het weekend. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be