Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   De Morgen / Sarah Bettens zaterdag op 180.000 exemplaren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=96302)

Mitgard 14 oktober 2007 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 2995486)
Wie of wat is sarah bettens ????

een van die weinige vlamingen met talent.

Mitgard 14 oktober 2007 10:43

overigens een prachtige initiatief van dm.
hopelijk volgen er nog.

Chipie 14 oktober 2007 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 2996750)
Dat vraag ik me ook af, verder gaan dan wat vrijblijvend commentaar spuien op het internet gaat chipie niet, dat weten de meesten hier nu toch?

Ik neem aan dat de commentaar van een fundamentalist niet vrijblijvend is...:-D

Chipie 14 oktober 2007 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 2996128)
De Morgen ... enige kwaliteitskrant in Vlaanderen eerlijk gezegd (alhoewel toch in kwaliteit ingeboet in vergelijking met vroegere jaren).

Dat een kwaliteitskrant koppelverkoop - die ze anders ten strengste veroordeelt - vindt U goed?

En als het kan.. liefst geen vrijblijvend antwoord...

Mitgard 14 oktober 2007 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 2996782)
Dat een kwaliteitskrant koppelverkoop - die ze anders ten strengste veroordeelt - vindt U goed?

En als het kan.. liefst geen vrijblijvend antwoord...

koppelverkoop is toch iets verkopen niet? enkel indien de morgen meer had gekost was er m.i. sprake van koppelverkoop.
maar nu het gratis, chipie.
omdat de morgen als linksprogressieve krant jou en alle andere mensen graag ziet.

Vorenus 14 oktober 2007 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2996788)
koppelverkoop is toch iets verkopen niet? enkel indien de morgen meer had gekost was er m.i. sprake van koppelverkoop.
maar nu het gratis, chipie.
omdat de morgen als linksprogressieve krant jou en alle andere mensen graag ziet.

Nope, een GSM bij een abbo geven is ook koppelverkoop. Vraagt het anders maar eens aan Base (toen nog Orange)

trouwens het zou schandalig zijn om de prijs te verhogen voor een cd van lesbische talentlose trut die efkes de schijnheilige gaat uithange.

Mitgard 14 oktober 2007 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2996811)
Nope, een GSM bij een abbo geven is ook koppelverkoop. Vraagt het anders maar eens aan Base (toen nog Orange)

trouwens het zou schandalig zijn om de prijs te verhogen voor een cd van lesbische talentlose trut die efkes de schijnheilige gaat uithange.

ik begrijp dat gij u nu wat tekort gedaan voelt, omdat ge sara bettens niet lust.
maar kom, misschien zal het laatste nieuws vroeg of laat wel eens een CD van salim segers, kurt lotigiers (broer van!) of frank galan tussen hun gazet steken.

Vorenus 14 oktober 2007 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2996832)
ik begrijp dat gij u nu wat tekort gedaan voelt, omdat ge sara bettens niet lust.
maar kom, misschien zal het laatste nieuws vroeg of laat wel eens een CD van salim segers, kurt lotigiers (broer van!) of frank galan tussen hun gazet steken.

NE DVD van Heidi in Tirol

Eddy B 14 oktober 2007 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2996773)
een van die weinige vlamingen met talent.

daarom moeten er 180.000 cd's gratis weggegeven worden... nieùmand wil ze kopen...:roll:

slobodan 14 oktober 2007 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 2995486)
Wie of wat is sarah bettens ????

Dat is de natte droom van de politiek correcten: links, lesbisch, multicul, volksvreemd, anti-kapitalistisch(hoewel ze haar liedjes in slecht Engels neuzelt om wat meer verkoop mee te pikken). Verder waardeloos, zolas de Morgen zelf.

Vorenus 14 oktober 2007 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2996832)

En problemen met mensen die nog shlagers zinnen in hun eigen taal?

En dan vragen die linkse ratten zich af waarom ze meer en meer stemmen verliezen?.

Mitgard 14 oktober 2007 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2996872)
En problemen met mensen die nog shlagers zinnen in hun eigen taal?

neen. daar moeten we allemaal dringend terug meer naar gaan luisteren.
om onze oorspronkelijke identiteit op te frissen.

:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be