![]() |
Citaat:
"Als de VN zeggen dat iedereen gelijk is, ongeacht zijn geloof, dan zeg ik nee. De moslim is beter, dankzij zijn geloof, dan alle andere mensen." "Ze moeten politieke partijen afzweren en het wereldse gedachtegoed zoals liberalisme, democratie, sociallisme en alles wat ernaar riekt en aan het menselijke brein ontsproten is." (wordt gepredikt in Nederlandse moskeeën). Segregatie van vrouwen, homohaat (cfr Amsterdam, cfr 7000),... ik heb de grootste moeite ter wereld om daar een verrijking in te zien. |
Citaat:
Voorts kan men een kwaad niet goed spreken door er een ander of erger kwaad naast te zetten... Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
de man heeft homoseks, dus seks. als je een eed hebt gezworen om een celibatair leven aan te gaan, denk ik dat elke vorm van seks foei is.
tenzij met een braziliaanse schone. vanzelfsprekend. |
Goed dat het een Italiaan is, meer van dat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeer goed antwoord, als je het mij vraagt. Niemand vraagt het mij, dus zeg ik het toch. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar misschien zouden we de vraag ook anders kunnen stellen: waarom laat God toe dat er mensen geboren worden met een geaardheid waavoor ze niet gekozen hebben en die bovendien nog 'zondig' is volgens zijn kerk? Ik vermoed dat er weer een nietszeggend antwoord op zal komen. Maar ik kan me vergissen natuurlijk. |
Citaat:
|
Homoseks mag niet van de Kerk. Tenzij de koorknaap minderjarig is natuurlijk ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het hypocriete bestaat er juist in dat zij dat stilzwijgend 'toelaten' omdat er anders een procentueel behoorlijk deel van haar gelovigen afhaakt. Het wordt nóg hypocrieter wanneer de Kerk af en toe zo iemand 'slachtoffert' om de moraal toch nog even te bevestigen... |
Citaat:
Als U het hebt over de Concilies, dan spijt het mij om dit te zeggen, maar dat zijn geen goddelijke geboden, doch menselijke beslissingen. |
Citaat:
de term goddelijk gebod is al niet mogenlijk... god maakt die geboden niet... Enkele overambitieuze gekken verzinnen die, plakken er een label 'goddelijk' op, en een groeiende domme meute volgt maar zonder nadenken...:roll: |
Citaat:
Seksualiteit zonder (openstaan voor) voortplanting druist in tegen de natuurwet, en dus zo ook tegen de Goddelijke wet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be