Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Terroristen hebben atoomwapens, wie wordt getroffen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=96423)

migrantenjong 16 oktober 2007 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 3002323)
Noem jij vrijheidsstrijdes ook terroristen?:-)

Tuurlijk da.

present_1957 17 oktober 2007 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 3002080)
De bommen die tot nu toe zijn geworpen in Irak, Afghanistan en de buurlanden van Israël hebben reeds meer schade aangericht dan een atoombom zou aanrichten.

De vraag wordt nu; wie bedoel je met terroristen?

Ik vermoed dat je een groep uit het Midden Oosten bedoelt? Ik vermoed dat zulke groepen eerder een aanslag zullen plegen op hun onmiddelijke medeburgers, zoals we al decennia lang zien gebeuren.

Verder vind ik het veel realistischer dat de VS, een Europese mogendheid of Israël een atoomwapen gebruikt tegen het Midden-Oosten.

Wat een eenzijdige, inhoudsloze poll ook weer. :roll:

U moet zich toch maar eens verdiepen in wat de gevolgen van een atoombom zijn voor je zoiets zegt. Het verschil is wel dat de atoomschade blijvend is, mocht je daar aan twijfelen, reis eens naar Hiroshima.Als je weet dat deze bom nu een "voetzoekertje" wordt genoemd vergeleken met de power die hedendaagse atoomspringtuigen hebben, dan weet je ook hoe angstaanjagend deze optie is, ook voor complete gekken als Bin Laden,want die wil zelf beslist nog niet naar de hemel,zo gek is ie ook weer niet, een atoomaanval zou het einde van de leefbaarheid op aarde betekenen ,ook voor de terroristen en andere despoten.Remember ook Tjernobyl, geen aanval,gewoon een oridinair ongeval, maar ik zou er vandaag niet graag in de buurt wonen...

another brick 17 oktober 2007 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius (Bericht 3001542)
Ik denk Noord Amerika omdat dit nog steeds als de grootste vijand wordt gezien en in 2012.

Vanwege de Maya - kalender?

Ovidius 17 oktober 2007 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door another brick (Bericht 3004169)
Vanwege de Maya - kalender?

Neen, niet speciaal, ik heb altijd al visioenen gehad en om één of andere reden houden die op na 2012. :?

Waarom hadden de Maya's dat ook?

baseballpolitieker 17 oktober 2007 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius (Bericht 3004190)
Neen, niet speciaal, ik heb altijd al visioenen gehad en om één of andere reden houden die op na 2012.

LOL nog een belangrijk teken dat de wereld er na 2012 anders zal uitzien!:-D

bentje 17 oktober 2007 16:32

Ik wou optie
J) vroeg of laat wij allemaal

Ovidius 17 oktober 2007 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bentje (Bericht 3004227)
Ik wou optie
J) vroeg of laat wij allemaal

U verwacht duidelijk een kettingreactie!?

C2C 17 oktober 2007 21:56

De vraag is niet: wie wordt getroffen? De vraag is: waarom worden ze getroffen?

migrantenjong 17 oktober 2007 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 3004914)

Oke, alle linksen, op drie, he

drie

twee

een

IMPERIALISME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

C2C 17 oktober 2007 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong (Bericht 3004926)
Oke, alle linksen, op drie, he

drie

twee

een

IMPERIALISME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog ééntje die zelf geen antwoord heeft, en dan maar verwijst naar wat links ervan denkt.

Hoe komt het eigenlijk dat rechts nooit zelf iets te zeggen heeft, maar toch voortdurend zijn mond opentrekt?

Zeg zelf eens iets. Ge kunt dat.

baseballpolitieker 17 oktober 2007 22:09

Citaat:

Omdat men anders is. En dat willen LINKSEN NIET, daarom dat ze alle andersdenken gaan plotbombarderen!8-)

migrantenjong 17 oktober 2007 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 3004934)
Nog ééntje die zelf geen antwoord heeft, en dan maar verwijst naar wat links ervan denkt.

Hoe komt het eigenlijk dat rechts nooit zelf iets te zeggen heeft, maar toch voortdurend zijn mond opentrekt?

Zeg zelf eens iets. Ge kunt dat.

Komaan, kan ik niet rustig schelden zonder er een mening over te moeten hebben? Denken is vermoeiend hoor.

Ovidius 18 oktober 2007 07:59

Citaat:

Inderdaad maar die vraag is eigenlijk een nieuwe draad op zich waard.

Ik doe al een poging:

Op dit moment kunnen ze zelf onvoldoende de gevolgen inschatten voor de eigen achterban, zijnde de Moslims. Daarom is het nog niet gebeurd.

Wanneer dan wel?:
  1. Wanneer ze als ratten in de val gelopen zijn of zich zo voelen
  2. Wanneer hun leider(s) opgepakt wordt
  3. Wanneer Iran wordt aangevallen
  4. Wanneer Israel bommen gooit op een Arabisch land met de juiste connecties
  5. Wanneer het westen er niet in slaagt zijn expansionistische koers/politiek te veranderen
  6. ...

migrantenjong 18 oktober 2007 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ovidius (Bericht 3005211)
Inderdaad maar die vraag is eigenlijk een nieuwe draad op zich waard.

Ik doe al een poging:

Op dit moment kunnen ze zelf onvoldoende de gevolgen inschatten voor de eigen achterban, zijnde de Moslims. Daarom is het nog niet gebeurd.

Wanneer dan wel?:
  1. Wanneer ze als ratten in de val gelopen zijn of zich zo voelen
  2. Wanneer hun leider(s) opgepakt wordt
  3. Wanneer Iran wordt aangevallen
  4. Wanneer Israel bommen gooit op een Arabisch land met de juiste connecties
  5. Wanneer het westen er niet in slaagt zijn expansionistische koers/politiek te veranderen
  6. ...

Wanneer de terroristen Israel willen vernietigen.

Wanneer ze een ander "evil empire" willen vernietigen.

Wanneer ze in de naam van de Islam schrik willen injagen in de harten van de kaffirs.

Rr00ttt 18 oktober 2007 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door present_1957 (Bericht 3002006)
Ik wil het liever niet te pessimistisch zien, want gesteld dat het waar zou zijn, wat hebben die terroristen daar bij te winnen. Bin Laden wil terug naar de zesde eeuw en wil de wereld bekeren tot de Islam,goedschiks of kwaadschiks,maar de wereld vernietigen daar hebben ze ook niet veel aan, hoop ik toch

Het hangt er maar vanaf hoe fundamentalistisch je bent. Voor wie gelooft in een plaatsje naast Allah met 72 maagden is het leven op aarde niet van veel betekenis.

Daarom ook dat religieuze gekken op dat vlak veel gevaarlijker zijn dan bvb de Koude Oorlog ooit was. Zowel het westen als de communistische landen waren rationeel genoeg om een wederzijdse vernietiging als onwenselijk te zien.

Ik denk dat de enige taal die religieuze gekken verstaan hun treffen 'where it hurts' is. M.n. dreigen - Mekka met de grond gelijk te maken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be