Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Kunstenaar laat hond verhongeren: teken petitie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=96623)

AdrianHealey 19 oktober 2007 21:49

Zijn punt is wel gemaakt. Mensen zijn kwaad als het in een witte hal gebeurt maar liggen er niet wakker van als het op straat gebeurt.

Mitgard 19 oktober 2007 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3009092)
Cru maar waar.

hier zie, relnigger.
het geweten van vlaanderen.

Vorenus 19 oktober 2007 21:50

Duupje 19 oktober 2007 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3009104)
ik ben sterker als jou, dus ik doe met jou wat ik wil.
gesnopen?

Maar Mitgard toch... :lol:

Enfin, een hoax is het dus al zeer zeker niet. Google away...

manta 19 oktober 2007 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3009106)
nee hoor.
er is altijd wel iemand die minder sterk is als ik. die rip ik wel even.

Niet als 'k je een paar weken aan een ketting laat uithongeren ....:?

Kim 19 oktober 2007 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 3009109)
Zijn punt is wel gemaakt. Mensen zijn kwaad als het in een witte hal gebeurt maar liggen er niet wakker van als het op straat gebeurt.

Nu, echt geschockeerd zien die mensen er niet uit op die foto... dit even terzijde.

Maar uiteindelijk is dit een geheel ander gegeven: dit is een situatie die je perfect kunt beïnvloeden en niemand doet het omdat een of andere randdebiel daar een bordje heeft geplaatst met "niet voederen".

Ik snap echt niet hoe mensen daar zomaar gehoor aan geven, echt niet...

PollyCorrect 19 oktober 2007 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3009100)
dit is een hoax, cut the crap.
den hollander heeft ons weer liggen.

is er geen hollands forum, fok.ennel of zoiets waar ge als hollanders onder mekaar hollandse grappen kunt vertellen?

Mitgard darling, het hele internet staat er vol van. Google maar op

Guillermo Habacuc Vargas

Sorry... ik hoop ook nog steeds dat het een hoax is.

Duupje 19 oktober 2007 21:52

Citaat:

Daarom dat er zoveel organisaties zwerfhonden naar hier halen om een goede thuis te vinden?
Er liggen heus meer mensen wakker van dierenleed dan van mensenleed.

Derk de Tweede 19 oktober 2007 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 3009097)
100 euro op duupje

Als je deze jongen, ongecoupeerd, voor je hen huil je waarschijnlijk om je mammie! :evil:

Vorenus 19 oktober 2007 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3009119)
Als je deze jongen, ongecoupeerd, voor je hen huil je waarschijnlijk om je mammie! :evil:

evilbu 19 oktober 2007 21:56

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Duupje 19 oktober 2007 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3009119)

Ik had er tot vorig jaar zo één :cry:

Ik mis ze nog alle dagen.

(ze was wel pakken sjieker dan deze reu)

Essevee_VL 19 oktober 2007 21:58

Waarom willen de mensen toch altijd wraak!

"Ze zouden hetzelfde moeten doen met hem..." :roll:

Ik lach daar eens meer met dat huilgedoe => :lol: !

Essevee_VL 19 oktober 2007 22:00

Als u de "kunst" van heden bekijkt, kunt u onmiddelijk opmerken dat die "kunstenaars" rare kronkels hebben in hun hoofd.

Derk de Tweede 19 oktober 2007 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3009100)
dit is een hoax, cut the crap.
den hollander heeft ons weer liggen.

is er geen hollands forum, fok.ennel of zoiets waar ge als hollanders onder mekaar hollandse grappen kunt vertellen?

Kunstenaar laat hond verhongeren - vrijdag 19 oktober 2007 - DePers.nl

[SIZE=-1]De kunstenaar Guillermo Habacuc Vargas uit Nicaragua heeft als onderdeel van zijn tentoonstelling een hond laten verhongeren. ...
feeds.depers.nl/~r/DePersHome/~3/171983340/ - 11 uur geleden - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE]
Kunstenaar laat hond verhongeren - telegraaf.nl [Buitenland]

[SIZE=-1]Kunstenaar laat hond verhongeren. De kunstenaar Guillermo Habacuc Vargas uit Nicaragua heeft als onderdeel van zijn tentoonstelling een hond laten ...
www.telegraaf.nl/buitenland/73322501/Kunstenaar_laat_hond_verhongeren.html - 10 uur geleden - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE]
HLN.be: bizar - Kunstenaar laat hond verhongeren in galerij (626404)

[SIZE=-1]bizar - Kunstenaar laat hond verhongeren in galerij (626404) - HLN.be, de site van Het Laatste Nieuws, wil jouw ideale startpagina zijn op het internet met ...
www.hln.be/hlns/cache/det/art_626404.html?wt.bron=RSS - 7 uur geleden - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE]
Zwangerschapspagina - Onderwerp - "kunstenaar" laat hond verhongeren

[SIZE=-1]Geplaatst: Do Okt 18, 2007 10:49 am Onderwerp: "kunstenaar" laat hond verhongeren ... gezet om hem daar te laten verhongeren... dit is hedendaagse kunst! ...
www.zwangerschapspagina.nl/ntopic66068.html - 76k - 21 uur geleden - In cache - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE]
Viva - kunst? - Actueel

[SIZE=-1]Een "zogenaamde" artiest uit Costa Rica liet een verhongerde hond sterven voor kunst . Tijdens de tentoonstelling stierf het hondje. ...
forum.viva.nl/forum/list_messages/9711 - 63k - In cache - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE]
DierenNieuws: uw favoriete bron voor actuele informatie over dieren

[SIZE=-1]Kunstenaar laat hond verhongeren voor de ¨kunst¨ .. Zeldzame geboorte van witte leeuw .. Drukjacht in Limburg al twee jaar toegestaan ...
www.dierennieuws.nl/ - 31k - In cache - Gelijkwaardige pagina's[/SIZE]
Willen jullie hier alsjeblieft even naar kijken

[SIZE=-1]Een kunstenaar uit Costa Rica liet een verhongerde hond sterven voor ‘ kunst’. Tijdens de tentoonstelling stierf het hondje. De man wilde niet dat iemand ...
www.natuurlijk-ruiterschap.nl/forum/index.php?topic=1308.msg17673 - 49k - [/SIZE]

Boadicea 19 oktober 2007 22:10

Citaat:

Ik ben in beide gevallen kwaad. Mensen zijn gewoon niet waard om dieren rondom hen te hebben. Ik snap niet hoe men zo laf kon zijn. Als ik daar was, dan had die hond zijn eten gehad, al moest ik hem die beul zelf voeren.:evil:

Boadicea 19 oktober 2007 22:11

O ja, ik heb de petitie getekend. Wie volgt mijn voorbeeld?

Mitgard 19 oktober 2007 22:11

jaja, bol af.
hollander.

Kim 19 oktober 2007 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3009159)
O ja, ik heb de petitie getekend. Wie volgt mijn voorbeeld?

Ik heb de petitie al lang ondertekend én doorgestuurd.

Boadicea 19 oktober 2007 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Essevee_VL (Bericht 3009132)
Als u de "kunst" van heden bekijkt, kunt u onmiddelijk opmerken dat die "kunstenaars" rare kronkels hebben in hun hoofd.

Dode varkens met verf, goudvissen in mixers ... hier zijn ze al even goed klaar voor de dwangbuis.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be