![]() |
Enfin...
Kim bevind zich tussen filosoof en nr 10 met de stelling dat het belgicisme geloofwaardig is. Argumenten die deze geloofwaardigheid staven heb ik echter nog niet gezien. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nu beschouw ik het eender als de zoveelste post vol vooroordelen en pure verveling. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerlijk,ik schaam mij om belg te zijn,15% van de Belgen hebben honger,en men blijft het goed weer voorspellen ...
|
Citaat:
Gendebien die bij de "Belgische revolutie" de Franse vlag heeft gehesen in Brussel? Jullie kinderachtige associatie van Vlaams-nationalisme met de collaboratie in WO II, en de rest .. Zijn dat echt vooroordelen voor u? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Er is al ergens hier een "Vlaamse zwammen" van Onkelinkx topic. |
Citaat:
De Soldidariteit (met hoofdletter!) en Belgique niet nog kleiner maken dan het al is zal zeker tussen al de andere argumenten pro te vinden zijn..... |
Citaat:
En die van De Croo.... En van De Gucht.... En Maingain.... En Di Rupo..... En Moureau..... En Reynders.... En Milquet.... |
Citaat:
Nuff said? |
Citaat:
Wat was de reactie van de Belgicisten na deze bekende uitspraak van Leterme? ;) Was er ook openlijk applaus? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Jaja, de overeenkomst tussen BUB en het racistische FDF toch. Tja de BUB wil met iedere Belgicist samenwerken. Hans gelooft waarschijnlijk ook rotsvast in de wet van Bismarck :roll: |
De uitspraak van Leterme was helemaal niet racistisch maar realistisch.
Niets kwetst meer dan de waarheid. Wie verwonderd er zich trouwens over dat franskiljon Hans het als racistisch bestempelt als er iets negatiefs over de 'zuid-Belgen' wordt gezegd? |
Citaat:
En vooral : bekijk de verkiezingsuitslag! CD&V-NVA + VB hebben een meerderheid. En CD&V is duidelijk naar de verkiezingen gegaan om de VLAAMSE EISEN te bekomen en hebben alzo de kiezers voor zich weten te winnen. |
En het blijft hier maar wachten op een duidelijke, juiste ontkrachting van al deze stelling in post #1, #2 en #4 van Belgicisten. Slagen ze er niet in om hun ideologie te verdedigen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be