![]() |
Citaat:
Ik val dan ook op schoon vrouwen. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Enfin, alle geluk hebben we niet allemaal dezelfste smaak. ;-) |
Citaat:
Da's ook de laatste plaats waar je zo'n zaken verwacht ....:-P |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=119 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfste smaak. ;-) |
Citaat:
nee duupje, we vallen niet op strijkplanken. |
Citaat:
Ik heb mijn beide geliefdes via internet leren kennen: de ene via een chatkanaal, de andere via een forum. Daarnaast zowel meer nuchtere als euh... minder nuchtere ontmoetingen achter de rug. In het 'gay' milieu is deze vorm van 'anderen leren kennen' wellicht meer in zwang, aangezien het klassieke uitgaansmilieu toch beperkt is in kwantiteit en (helaas ook) diversiteit, en omdat de kans om je grote liefde op het werk te vinden nu eenmaal kleiner is dan voor heteroseksuelen (we blijven een weinig zichtbare minderheid). |
Citaat:
|
nog nooit geïnternetdated
zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren het is zo onnatuurlijk en eigenlijk ook onromantisch |
Citaat:
Niet dat het iets uitmaakt, natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb het zelf 2 x uitegeprobeerd. Beide keren op echte sicko's gevallen, van het gruwelijkste soort. :evil: Beide keren zo snel mogelijk vergeten. Omdat het zo onnatuurlijk en onromantisch was, was vergeten ook niet zo moeilijk. ;) Volgens mij gebruiken veel mensen (mannen) die sites dus voor één nacht standjes. Om vrienden te maken vind ik het wel leuk. Vooral als het 'ergens over gaat', dus eigenlijk niet via een dating site. |
Citaat:
|
Citaat:
En ook je siggie vind ik goed 'hoed je voor sociale mensen'. ;) |
Citaat:
Vreemd genoeg houd ik wel van een minimum aan hygiëne, maar ben ik 2 x gevallen op types met een soort van germophobia (smetvrees), die zich echter wel elke avond het leplazarus zopen. Zoenen bv. daar deed geen van beiden aan. :oops: Heel vreemd. Godzijdank ontmoet ik in real life wat relaxtere types. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be