![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Groentje,
Visjnu heeft gelijk. Het is het standaard wachtwoord van de fabrikant, waarschijnlijk 'admin' - 'admin' of iets dergelijks. Kan je het merk en type van die router eens geven? |
Citaat:
|
Citaat:
In windows schijfmanagement, kun je ook eens kijken of de hardeschijf wel een letter heeft gekregen. |
Mmm, bedankt voor jullie advies allemaal. :)
Het probleem is dat het blijkbaar een router van de witte producten komt. Ik heb dus geen idee van het merk en ook niet van het type. Ondertussen werkt dat draadloos internet weer volgens een familielid van mij, maar het is dus wel onbeveilgd... Gezien ik nu elders ben kan ik niet testen wat het wachtwoord of de gebruikersnaam van die router kan zijn. Ik veronderstel dat er ooit een gebruikersnaam en wachtwoord werd gegeven, alleen weten we niet welk. Maar jullie denken dus dat ook dat gereset is? :) |
Citaat:
En ik net al mijn bestanden daarop gezet om pc es goed te formateren :-( naar de winkel ermee (want helemaal nieuw) "ja meneer we gaan doen wat we kunnen" :| twee weken later "u krijgt een nieuwe hd want op de uwe was een fabircagefout" :cry: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
@Groentje: mooie avatar
@andere: ik vrees dat ik onduidelijk ben geweest, het ging over een externe schijf, srr |
Citaat:
|
Mijn pictogram van mijn volume is verschwunden. Iemand enig idee hoe ik dat klaar gespeeld heb en/of hoe dat te verhelpen ?
ps : ik weet waar ik het pictogram moet activeren alleen is er geen pictogram meer voorhanden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Ik hou een logboek bij van mijn computerproblemen& ergernissen (software meestal) en ik ben nu ongeveer aan blz zestig
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be