![]() |
China heeft IEDER JAAR + 30% OLIE nodig.
|
max prijs
Citaat:
|
Citaat:
Midden volgend jaar 150.00 $ per barrel |
Als de aardolie boven een bepaald bedrag komt, worden alternatieven zeer interessant. En kan de investering sneller gemaakt worden.
Uiteindelijk gaan we ,als consument er toch voor betalen, alleen gaan er anderen er dan de vruchten van plukken. |
Citaat:
Een tekort aan olie is altijd relatief. Bij heel hoge prijzen zal er voldoende zijn. |
Ik denk dat na de verkiezingen in de VS de dollar langzaam zal terugwinnen aan waarde en daardoor de olieprijzen wat naar beneden zullen komen.
|
Citaat:
Wat voor Europa of een 0 operatie word, of een aderlating. Tenzij er een doorbraak komt in de alternatieve brandstof tech. Wat perfect mogelijk word met deze hoge brandstofprijzen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat de grote petroleum compagnies, en de grote wapenfabrikanten tot dezelfde bende behoren. Die winnen altijd. |
Citaat:
China is één der meest vervuilde landen ter wereld, én één der grootsten. de komende jaren gaat dat enkel nog verergeren. In Indië is het niet beter, en daar kweken ze dan ook nog kinderen, dat de konijnen er amateurkes naast zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iets hoger dan vandaag.
|
Citaat:
Dat laatste is eigenlijk nog zo slecht niet. |
Citaat:
|
1 januari 2008 en nu al 100
Nog twee jaar te gaan ... tot 2010 ... + opwarming van de aarde |
Citaat:
|
Verwerp de corrupte machthebbers en eis de technologie van vrije energie.
Heb respect voor jezelf,je kinderen en moeder natuur. Door jullie naieve gedrag gaat dit bolletje om zeep.Stop de overheid.NU |
Citaat:
Geef eens een paar concrete maatregelen die je zou willen realiseren? Zou je bvb. richtlijnen opleggen voor het FWO en IWT? Geef eens wat details. |
Citaat:
Ik denk dat sommige amerikanen nog niet helemaal beseffen wat er aan de hand is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be