![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgende maand 12, dan 10, dan 8 .... en ja hoor, in de laatste weken voor de presidential elections .. BINGO ! ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb zo'n vermoeden dat Hollanders die man ook liever niet in hun land hebben... |
Citaat:
Dit is geen verdediging van Osama, maar slechts een opmerking over al dat gedoe rond een "eerlijk proces". |
Citaat:
serieus, was het niet Pax Christi die voorstelden Saddam asiel te bieden in België? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is schuldig in iedereen zijn ogen hoor. Ga maar rondvragen, je moet dit niet weer op de vs steken hé. Burn in hell zou ik tegen hem zeggen. |
Hooggerechtshof in Den Haag zou een uitweg kunnen zijn, maar de VS erkent dat niet helaas....
|
De VS zal hem zelf moeten berechten ik zie geen andere oplossing. Hopelijk krijg hij niet de doodstraf maar stoppen ze hem levenslang in de cel. Zijn duizend maagden zullen nog wat geduld moeten hebben. :P
|
Als je het mij vraagt zal er helemaal geen proces komen.
Ze gaan hem denk ik gewoon een flinke portie 'rattenvergif' toedienen, zodat hij sterft in zijn eigen hol. Samen met zijn andere kornuiten. En dan tonen ze daarna de dode lichamen zoals die van de broertjes Hoessein. |
Hopelijk pakken ze hem niet levend. Stel dat hij begint te praten over het verleden, en een paar mensen in beschaamdheid dompelt ? GW Bush is toch zo een goede man, dat mogen ze hem niet aandoen, doden, die duivelse Arabier
|
Citaat:
Toch nog eventjes: http://www.fbi.gov/mostwant/terrorists/terubl.htm Ik zie in de officiele berichtgeving niets staan over het al dan niet schuldig zijn, noch zie ik ergens staan dat er geen eerlijk proces van komt. Waarvan haal je al die informatie? |
goed nieuws show en wishfull thinking, ze hadden hem in 2002 al kunnen snappen, maar de amerikanen wilden zelf met de eer gaan lopen en mr Osama was ribbedebie...
als ze hem toch zouden kunnen vinden en vatten in de tribal border area van Pakistan, denk ik dat het voor een hoop mensen (oa de Pakistaanse inlichtingendienst en hun chefs binnen Musharraf's regime) mooi zou uitkomen mocht ie een jammerlijk ongeluk hebben of "vechten tot de dood" van de andere kant heb ik vernomen dat Jef Vermassen een vliegtuig heeft gecharterd om 10.000 van z'n kaartjes boven dat gebied te droppen :wink: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be