![]() |
je mag je geen eisen stellen die ingaan tegen onze waarden en normen.
arabisch is een wezenlijk kenmerk van de moslimcultuur, wel, laat die waar ze zit. en dat ik enkel diegene respecteer die hun mond houden en zich aanpassen ? idd, dat bedoel ik. spreek arabisch zoveel je wil, doe wat je wil, mr vraag nt dat het een officiele taal word. |
Citaat:
En ik ben geen 'moslimaanhanger', wat daar ook precies mee bedoeld wordt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vreemd gaan .. Samen wonen .. Arabisch of andere taal nooit thuis spreken .. Moskee vergeten .. Niet bidden .. Kortom, niet meer geloven .. Vakantie naar Ardennen/Europa en niet naar Marokko/Turkije .. Je kindjes met Nederlands en Vlaams groot brengen .. Nooit sturen naar privé school zoals de Joden doen bijvoorbeeld.. Niet van Marokko of Turkie trouwen maar hier trouwen .. Volledig assimileren nadat jij geintegreerd bent .. Geen buitenlandse tv kanalen .. Geen buitenlanse sites bezoeken .. Je naam veranderen en niet meer Abdel .. Maar dat ook is niet genoeg voor extremisten, fanaten en racisten want jij bent steeds niet blank. Maar volgens de Wet van België zijn we allemaal geïntegreerd zolang men de taal spreekt, de wet respecteert, de belastingen betaalt, zich klaar maken voor arbeidsmarkt door een studie of opleiding te volgen, iemands anders vrijheid niet lastig vallen. Mvg Yahya |
de kleur maakt nt uit.
1 ding vergeten : géén eisen stellen. |
Citaat:
Belangrijker is de islam te ontgroeien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwens, ik denk dat ze ginder westers opgevoede moslims wel kunnen gebruiken om het ginder een beetje beter te maken. de opleiding etc. die hier geboren en getogen moslims hebben genoten kan een troef zijn ginder. |
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen is het land van de Vlamingen. Net zoals Marokko van de Marokkanen, Turkije van de turken, etc. |
Citaat:
Nog even geduld dus, dan zijn we er uit. |
Citaat:
sommige mensen stemmen VB omdat ze het poco -gedoe spuugzat zijn. |
Citaat:
In het moordboekje van jouw profeet wordt regelrecht tot moord van afvalligen of andersdenkenden opgeroepen. In het VB-programma kom je zoiets niet tegen. En over de racistische inslag van de eigen-volk-eerst ingevoerde bruide/gommen zullen we maar niet uitwijden zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Democratie ? Vlaams belang is geen democratische partij, het is een gevaarlijke nationalistische nazistische facistische ideologie man. Mvg Yahya |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be