Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Goed dat er "Marokkanen" zijn (https://forum.politics.be/showthread.php?t=97789)

praha 21 november 2007 01:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 3087364)
wel erg dat een nederlander door een bende allochtonen moet uitgelegd worden wat de regels in zijn land zijn.:twisted:
dan nog door allochtonen die precies beter kunnen articuleren dan de man zelf.

ik heb trouwens de boom gemist denk ik.

misschien was dat omdat er helemaal geen boom bij te zien kwam ?

Sinistra 26 november 2007 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 3086589)
Het grootste probleem in antwerpen zijn de "wildplassende" Ollanders de zondagmorgen in de parkings aan de "vogeltjesmarkt" - Het zou misschien een idee zijn om een paar marokkaantjes in te huren om die Grootnederlandse landgenoten wat goede manieren op een vriendelijke wijze diets te maken.

Weer een arbeidslozenprobleem opgelost.

Wees blij dat die "Ollanders" tenminste de Antwerpse economie komen ondersteunen om waarschijnlijk jouw uitkering te kunnen uitbetalen.

Sinistra 26 november 2007 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3084969)
:-o
Racisten omdat ze een opmerking maken over wildplassen?
Is het recht, die opmerkingen te maken tegen wildplassen dan voorbehouden aan Nederlanders met Nederlandse overgrootouders?

Het is de manier waarop. Moest het andersom geweest zijn zou de Nederlander door de Allahtoontjes tot moes gemept zijn. Dat weet iedereen.

Lincoln 26 november 2007 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra (Bericht 3101164)
Wees blij dat die "Ollanders" tenminste de Antwerpse economie komen ondersteunen om waarschijnlijk jouw uitkering te kunnen uitbetalen.

Dus u bent een.....

Sinistra 3 december 2007 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 3101229)
Dus u bent een.....

Het feit dat je die ster toont die symbool staat voor het grootste bloedblad uit de geschiedenis toont perfect aan wat we met mensen zoals u in de kuip hebben. Moest Hitler nog geleefd hebben had je je waarschijnlijk zonder problemen aangesloten bij zijn "Derde Rijk". En neen ik ben een rechts Christen, geen barbaarse islamiet zoals jij.

Lincoln 4 december 2007 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra (Bericht 3119770)
Het feit dat je die ster toont die symbool staat voor het grootste bloedblad uit de geschiedenis toont perfect aan wat we met mensen zoals u in de kuip hebben. Moest Hitler nog geleefd hebben had je je waarschijnlijk zonder problemen aangesloten bij zijn "Derde Rijk". En neen ik ben een rechts Christen, geen barbaarse islamiet zoals jij.

Blijkbaar staart er alles wat je ziet als een belediging in je gezicht, tijd om uit je doeken te komen bengeltje !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be