![]() |
Geen van de genoemde partijen WIL regeren zonder de Franstaligen...
Al was het maar om de democratische legitimiteit in beide landsdelen te bewaren. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk wel niet dat er een Franstalige in de Vlaamse Regering zit, er zit wel één Brusselaar in. :hug: |
Citaat:
|
Tijd voor de Kerstboom denk ik, we zijn er nog bijlange niet.
![]() |
Een regering zonder Vlaamse meerderheid zou tijdelijk misschien enig soelaas kunnen brengen voor België. Maar op termijn zou dat gedurfde manoeuvre wel eens de genadeslag kunnen betekenen voor de geloofwaardigheid van het regime....
![]() Bart Maddens, politicoloog K.U.Leuven Het Vlaams kartel moet dan maar ook de Vlaamse regering laten vallen: de resoluties zijn gestemd door de VLaamse partijen en worden gerespecteerd, zoniet geen regering. Je bent incontournable of je bent het niet ...[/quote] Ik begin alvast met mijn aanslagbiljet waarin ik wordt aangezocht voor de 2° keer dit jaar belastingen te betalen, terug te sturen. Dat ze hun begroting doen kloppen met wat anders, maar niet op mijn kap. Ik doe voorlopig niet meer mee aan dit 'goed bestuur'. Ze kunnen hun centen komen halen als ze durven tenminste. |
.
|
Citaat:
|
Citaat:
Da wil hier komen debateren en weet eigenlijk niks. :roll: |
Citaat:
|
Ahh, ik dacht dat we het over de Vlaamse regering hadden. :oops:
Ik weet niet waar Christian Van Eyken eigenlijk geboren is, maar daar hij in Tervuren woont beschouw ik hem toch als een Vlaming. :-) Territorialiteitsbeginsel, he. ;-) |
Citaat:
En dat ze uit "raison d'état" het CD&V/NVA maar gerust achter het cordon smijten...ze zijn welkom... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eh, ja maar de bedoeling was : parlement he...:oops: |
Citaat:
(die Brusselaars) t zijn klote-franskiljons, maar wel ONZE klote-franskiljons ! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
ge slaagt er niet eens in om de nederlandstaligen te bekeren. :lol: |
Citaat:
Nederlandstalig <-> Franstalig Appelen <-> Citroenen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be