Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Lang leve de islam (https://forum.politics.be/showthread.php?t=99998)

TypO 29 december 2007 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 3176598)
Frustré ? :lol:

Zou je niet voor minder?

In welk heelal leef jij feitelijk?
Of waar heb je die paardebril gekocht? Werkt blijkbaar uitstekend.

sn00py 29 december 2007 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TypO (Bericht 3178065)
Zou je niet voor minder?

In welk heelal leef jij feitelijk?
Of waar heb je die paardebril gekocht? Werkt blijkbaar uitstekend.

Neen, Lincoln lacht zich te pletter als een onschuldige burger lam geschopt wordt en niemand daar iets aan doet. Lincoln valt van zijn stoel en rolt over de vloer van het lachen als iemand daarop reageert dat hij woest is!
Lincoln vindt dat allemaal heel geestig en hij giet met veel plezier nog wat olie op het vuur: "Frustré?"
Ach ja, ik gun het hem. Zo iemand wiens grootste plezier in het leven masturberen is, mag hier ook wel een uitlaatklep hebben...

Rudy 29 december 2007 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3178212)
Neen, Lincoln lacht zich te pletter als een onschuldige burger lam geschopt wordt en niemand daar iets aan doet. Lincoln valt van zijn stoel en rolt over de vloer van het lachen als iemand daarop reageert dat hij woest is!
Lincoln vindt dat allemaal heel geestig en hij giet met veel plezier nog wat olie op het vuur: "Frustré?"
Ach ja, ik gun het hem. Zo iemand wiens grootste plezier in het leven masturberen is, mag hier ook wel een uitlaatklep hebben...

Dikke achterlijke sukkel.

Online 29 december 2007 18:58

Moslims boos op Duitse televisie

Citaat:

Vandaag trekken naar schatting zo'n 30.000 moslims naar Keulen om er te demonstreren tegen de televisieserie Tatort. In die krimi-serie werd een alawitisch meisje verkracht en bezwangerd door haar vader. Ze krijgt alleen steun van een soennitische vriend en bekeert zich tot het soennisme. De vader vermoordt daarop zijn dochter.

Fictief
Het Berlijnse Cultureel Centrum van de alawieten kreeg bij de protesten de steun van de belangrijkste bond van moslims in Duitsland, die 860 moslim-organisaties verenigt. De bond eist excuses van de ARD aan "de hele islamitische gemeenschap". Volgens de Berliner Morgenpost heeft het Cultureel Centrum geprobeerd de uitzending van de bewuste aflevering te voorkomen. De zender NDR, die de aflevering produceerde, beriep zich evenwel op de persvrijheid en hield aan de uitzending vast omdat de handelingen in de thriller fictief waren.

Klacht
Voor het gebouw van de ARD in Berlijn protesteerden gisteren al duizenden alawieten. Vandaag trekken de boze moslims naar Keulen. Men schat dat zo'n 30.000 demonstranten op de been zijn. De groep heeft inmiddels een klacht ingediend wegens het oproepen tot haat. Ook eisen ze dat de gewraakte aflevering nooit meer wordt herhaald.

Gematigd
De alawitische tak van de islam is een vrij gematigde stroming. Zo dragen vrouwen geen hoofddoek of sluier. Alawieten erkennen de sharia niet en trekken ook niet naar Mekka. 15 tot 25 procent van de Turkse moslims in Duitsland is alawiet. (bf)
Het zijn nochtans moslims die afvalligen doden, met geweld bedreigen of verstoten. Blijkbaar voelen ze zich in het kruis gegrepen als hun achterlijke gebruiken en mentaliteit aan het publiek getoond wordt, zelfs al is het in een fictie-reeks.

sn00py 29 december 2007 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 3178286)
Dikke achterlijke sukkel.

Dank u wel, voor deze inhoudelijk zwaarwegende bijdrage.

Of: hoe begrijp jij de reactie van lincoln?

Wolf 30 december 2007 05:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 3176641)
Pffff,...en wat gaat je doen ? de stekker boven halen ?

Wacht maar af...

Europese Nationalisten strijden momenteel met beide handen op de rug gebonden en worden vervolgd in eigen land door eigen regering. Dit zal niet blijven duren, ooit barst de bom en dan maken we schoon schip in gans Europa. :twisted:

Bhairav 30 december 2007 07:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wolf (Bericht 3179002)
Wacht maar af...

Europese Nationalisten strijden momenteel met beide handen op de rug gebonden en worden vervolgd in eigen land door eigen regering. Dit zal niet blijven duren, ooit barst de bom en dan maken we schoon schip in gans Europa. :twisted:

Beseft gij wel da we al duizenden typetjes gehad hebben zoals u?
Kom wees creatief, maak een nieuw account en vind uzelf opnieuw uit.

sn00py 30 december 2007 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3179006)
Beseft gij wel da we al duizenden typetjes gehad hebben zoals u?
Kom wees creatief, maak een nieuw account en vind uzelf opnieuw uit.

Ik denk dat de heer Wolf zeer creatief en origineel is, als men kijkt naar de grijze, links politiek-correcte eenheidspoel, waarvan u de verpersoonlijking bent. Hoezeer u ook uw best doet om origineel uit de hoek te komen...

Pontus 30 december 2007 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3176512)
Zum kotzen!:evil: Vuile vuile makakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:evil: :evil::evil::evil::evil::evil:
En dat slaat evenzeer op de daders als op diegenen die maken dat dat gebroed straffeloos blijft (150 uur werkstraf = geen straf).
Daarvan zou een mens toch racist worden. Die vuile bruine apen!!!! Wat plezier heb je daar aan, aan iemand ongelukkig te smijten. Hoe diep moet je zinken?
Ik weet het antwoord: het moet een enorm genoegen geven dit te kunnen doen, wetende dat je onder het mom van "minder kansen", "stigmatisering", ... onaantastbaar bent.
Wel bruine apen: ik hoop dat er een partij komt waarbij het VB in het niets verzinkt, waarbij het VB verbleekt tot een bende seuten, ik hoop dat er een partij komt die er ECHT met de grove borstel doorgaat! Zulke gevallen: met gans de familietot in de 10e graad de vlieger (VRACHTVLIEGTUIG) op en demi-tour. ZONDER PROCES! Gunder verdient dat niet!!!

Ik kan mij vergissen, maar waren die daders geen blanke rijkeluiskindjes?

circe 30 december 2007 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontus (Bericht 3179091)

volgens de video's kon ik niet zien of het rijkeluiskindjes waren, maar ze waren in elk geval niet blank.

Ik meen echter dat het versje van de blanke rijkeluiskindjes nogal snel werd rondverteld, kwestie van eens de andere kant van de plaat te horen misschien?

sn00py 30 december 2007 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontus (Bericht 3179091)

Als dat zo is, zijn die rijkeluiskindjes vuile bruine apen die even zwaar moeten gestraft worden! Zeker even zwaar want , rijkeluis zijnde, hebben ze dit gedaan uit minachting voor het "klootjesvolk". Bruine mensen doen dit uit minachting voor blanke bleekscheten in het algemeen.
Voor mij is er maar één straf voor zulk crapuul: DAADWERKELIJK LEVENSLANG ZONDER KANS OP VRIJKOMEN en met SLECHT ETEN en met cellen met VOCHTIGE MUREN.
GEEN MEDELIJDEN MEER MET ZULK KRAPUUL, ONGEACHT KLEUR, RELIGIE, AFKOMST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lincoln 30 december 2007 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3176808)
een nieuwe partij oprichten, een zwééppartij: geen seuten, maar één met de echte bezem. De situatie is stilaan hiervoor aan het rijpen. Hoe meer slachtoffers die apen maken, hoe radicaler de mensen zullen worden. Binnen dit en 5 jaar staat er zo een beweging op van mensen die zeggen: "En nu hebben we ons genoeg laten in elkaar slaan / bestelen / verkrachten / vermoorden /...". Binnen 5 jaar zijn we sterk genoeg om POLITIEK weer te slaan. Dit gespuis hoeven we hier niet!
En het moet zeker niet goedgepraat worden!
Nu is het nog te vroeg. Nu kunnen jullie nog ongestraft toeslaan. Maar er komt een tijd dat we weer zullen slaan. En dat we hiervoor een achterban zullen hebben die breed genoeg is. De OVERGROTE MEERDERHEID der Vlamingen moet van dit gespuis niet weten!!!!! Nu is het nog een zwijgende meerderheid, maar als iedereen er (van dicht of van ver) mee te maken gehad heeft, zal die hoop Vlamingenb niet blijven toekijken, maar tot DADEN overgaan!
Dit gespuis hoeven we hier niet. En hoe meer het goedgepraat wordt door linkse halfgedraaiden, hoe beter: des te radicaler worden onze mensen, des te radicaler zullen we HEN aanpakken die ONS nu behandelen als vuil!

Lincoln 30 december 2007 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 3178212)

Lincoln 30 december 2007 17:58

nn

sn00py 30 december 2007 17:58

Heb je ook iets te zéggen?

Lincoln 30 december 2007 17:59

ik denk dat er hier iets mis loopt!

Lincoln 30 december 2007 18:00

Snoopy ! pilletjes vergeten te nemen ?

Zwartengeel 30 december 2007 18:02

Ik heb hetzelfde probleem. Heeft wellicht iets te maken met die nieuwe forumsoftware die ze blijkbaar zonet geïnstalleerd hebben. Als ik een bericht quote wordt mijn tekst niet mee opgenomen...

Zwartengeel 30 december 2007 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3180072)
Ik heb hetzelfde probleem. Heeft wellicht iets te maken met die nieuwe forumsoftware die ze blijkbaar zonet geïnstalleerd hebben. Als ik een bericht quote wordt mijn tekst niet mee opgenomen...

Lincoln 30 december 2007 18:08

Was het slachtoffer een vrouw of een man ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be