![]() |
Citaat:
Zou je niet voor minder? In welk heelal leef jij feitelijk? Of waar heb je die paardebril gekocht? Werkt blijkbaar uitstekend. |
Citaat:
Lincoln vindt dat allemaal heel geestig en hij giet met veel plezier nog wat olie op het vuur: "Frustré?" Ach ja, ik gun het hem. Zo iemand wiens grootste plezier in het leven masturberen is, mag hier ook wel een uitlaatklep hebben... |
Citaat:
|
Moslims boos op Duitse televisie
![]() Citaat:
|
Citaat:
Of: hoe begrijp jij de reactie van lincoln? |
Citaat:
Europese Nationalisten strijden momenteel met beide handen op de rug gebonden en worden vervolgd in eigen land door eigen regering. Dit zal niet blijven duren, ooit barst de bom en dan maken we schoon schip in gans Europa. :twisted: |
Citaat:
Kom wees creatief, maak een nieuw account en vind uzelf opnieuw uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik meen echter dat het versje van de blanke rijkeluiskindjes nogal snel werd rondverteld, kwestie van eens de andere kant van de plaat te horen misschien? |
Citaat:
Voor mij is er maar één straf voor zulk crapuul: DAADWERKELIJK LEVENSLANG ZONDER KANS OP VRIJKOMEN en met SLECHT ETEN en met cellen met VOCHTIGE MUREN. GEEN MEDELIJDEN MEER MET ZULK KRAPUUL, ONGEACHT KLEUR, RELIGIE, AFKOMST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
nn
|
Heb je ook iets te zéggen?
|
ik denk dat er hier iets mis loopt!
|
Snoopy ! pilletjes vergeten te nemen ?
|
Ik heb hetzelfde probleem. Heeft wellicht iets te maken met die nieuwe forumsoftware die ze blijkbaar zonet geïnstalleerd hebben. Als ik een bericht quote wordt mijn tekst niet mee opgenomen...
|
Citaat:
|
Was het slachtoffer een vrouw of een man ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be