![]() |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
Doen! :-D |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach, dat zijn brave zielen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht toen ik zei dat het een lekker sletje leek dat men hier wel zou reklameren, maar sinds Tom Boonen is jonge grietjes poepen niet meer strafbaar zeker?
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
.
|
1 Bijlage(n)
.
|
2 Bijlage(n)
.
|
Citaat:
Waag uw kans! :-D |
Ge moogt zeggen wat ge wilt
ma das een schoon dingsken :) en ik ben niet voor het vb |
het werd de winter
't Leek al winter, toch was het pas eind november Zo'n dag waarvan je denkt "die gaat niet meer voorbij" M'n vrienden kwamen langs maar ik wilde alleen Aan de meir wat wandelen, zomaar nergens heen Toen zag ik jou, je riep me met je ogen Ik keek je aan, en kreeg een vreemd gevoel Want ik begreep wat jij me wilde vragen Kom dichterbij me jij was zestien, en ik was zessentwintig En van de liefde wist ik nog zo veel Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen Jij was geen kind meer En het werd winter (winter) Je was zo vrij, ik vond het eerst een beetje raar Je droeg niets anders dan je lange blonde haar Ik was verlegen en wist niet wat te doen Ik stond er maar te kijken, oh wat voelde ik me groen "Ik begrijp 't", hoorde ik je zeggen Je bent niet te oud, en weet niet wat je moet Wees maar niet bang, de nacht zal 't je leren Kom dichterbij me We liepen samen verder langs 't de meir En als een man pakte ik je hand Maar als een man zag ik de zon weer opgaan En 't werd winter (winter) 't Werd winter (winter) 't Werd dewinter, voor 't eerst in heel m'n leven 't Werd dewinter, de allereerste keer En ik was een man toen de zon weer opkwam En 't werd winter (winter) En 't werd winter Toen was het winter Copyright: Hellfigger Vergoedingen, Rob de Nijs. |
Citaat:
Zo'n uiterlijk opent volgens mij tal van deuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nt slecht, mr liever nt. een mooi uiterlijk is wel mooi meegenomen, en het weze haar gegund. ik wens de vent die daar mee trouwt veel plezier .... met schoonpapa dewinter :-P straks ist nen bruinen ? wat zal papie dan zeggen tegen zijn dochter ? :-P |
Wat zou Philippe daartegen hebben, hij is zelf "ne zwarte"! :-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
amai die trekt op haar vader 8O
D�*�*r zou'k niet op kunnen kijken zenne. jak. |
Citaat:
|
Citaat:
ik kruip liever in bed met een vrouw die op haar moeder lijkt -da's dan toch ook al een vrouw ;-) |
ik vind wel dat ze haar tetten moet laten zien
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be