![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
Ik stond hem gewoon uit te lachen en ja, flikken zijn dat niet gewoon. Die denken dat iedereen schrik heeft van hen zoals de normale mensen die er door iemand werden bijgehaald. Citaat:
Als u aan het rijden bent en u ziet ergens flikken, bent u dan van de soort die automatisch zijn gas lost want oei! Flikken, ook al rijdt u niet te snel? |
Citaat:
Wat weet gij daar nu van ? Een politieagent werkt wel degelijk hoor. |
Citaat:
Alleen was deze flik dan nog redelijk beleefd, die bij mij niet. Dat moet wel een serieuze schok geweest zijn, een flik die staat te schelden en te tieren en te bedreigen en die wordt door ons gewoon uitgelachen. Zouden die daarom ons zo haten? |
Citaat:
Allee man, nu verliert u alle geloofwaardigheid. |
Citaat:
Op die manier, ja, dan werken ze wel. |
Citaat:
Gelukkig hebt gij uw slaven mentaliteit al lang over de heg gezwierd he HAMC, 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
als ik het me nog goed herinner, is dat deel van hun opleiding. Gelukkig dat veralgemenen geen zeer doet eh |
Citaat:
Voor uw tijd zeker, en dus niets mee te maken met de koorknaapjes van nu |
Citaat:
1. lees uw threads inzake nog eens 2. Een voorgevoel, ik kan mis zijn: u komt uit Genk, en bent overbezorgd over uw wagen... |
Citaat:
Nee, ik zie niet in waarom ik dat zou doen. Maar ik ga ook geen gas bijgeven zodat ik hem eventueel kan omver knallen zodat ik er dan eens goed mee kan lachen. Bon ja, u denkt waarschijnlijk dat die fuck de flikken mentaliteit je goed staat dus moet je maar doen wat je niet laten kan. |
Citaat:
|
Citaat:
Altamont en de Stones ja, Meredith Hunter heette de man als mij goed herinner. Die trok een revolver en wou mensen beginnen neerschieten. Iemand van ons heeft die kerel neergestoken voor hij schade kon aanrichten. Uiteraard als Hells Angel werd hij dan beschuldigd van moord maar werd al vlug door een rechtbank vrijgesproken. Eigenlijk moest die man een medaille krijgen omdat hij daar mensenlevens mee gered heeft. Dat is een wat ander verhaal dan hetgene u insuniëerde wat? |
Citaat:
Ben je zo een flauwe Kim? |
Citaat:
Er ontgaat mij precies ook iets. Als ik het goed lees en begrijp is er zelfs sprake van een opzettelijke aanrijding omdat de politie-agent eerder wou zijn? :? Het feit dat hij volledig bebloed was en schreeuwde van de pijn / het verschrikkken werd dan ook nog grappig gevonden. Dat heeft veel weg van het spelletje Armageddon waarbij je extra punten krijgt als je iemand zo vadsig mogelijk overrijdt. Misselijkmakend. :? Ik hoop dat de man er niets aan over gehouden heeft. Enfin, dit type situaties had ik niet echt voor ogen toen ik sprak over hilarische verkeerssituaties. |
Citaat:
Een agent op de motor negeert straal alle relevante verkeersregels en daardoor wordt ik aangereden en ik ben nu de slechte? Wederom stel ik mij de vraag, ben ik nu nog de enige normale hier? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar begrijpt u waarom ik het me afvraag? Ik wordt aangereden door een agent die gewoon alle regels negeerd en gewoon als een gek rijdt. En ik ben de slechte? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt duidelijk laten blijken dat je er blijkbaar wel op kickte, en nu ga je jezelf weer wat liggen goedpraten door de zaken milder voor te doen omdat je voelt dat je haring niet braadt en mensen je visie niet delen. Nogmaals: je moest verdomme beschaamd zijn! Ze zouden dat met jou eens moeten doen, benieuwd of je dan ook nog kunt lachen wanneer jij op die motorkap ligt en met je handjes zwaait wanneer die kerels hun ruitenwissers opzetten. |
Citaat:
De schuld ligt volledig bij de politieagent die de wetgeving aan zijn laars lapt. Uiteraard is dat dan volgens u mijn schuld. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voorrang is een recht, geen plicht. Je moet dat niet gebruiken, soms is het zelfs beter ze niet te gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
En in het geval van HAMC was het risico m.i. maar al te goed ingeschat, wat het enkel maar degoutanter maakt. :? |
Citaat:
*Waarom steek ik er überhaupt nog tijd in?* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat even gezegd zijnde, stel je voor, zelfde situatie: politie knalt tegen je auto, maar hij blijkt dood te zijn. hoe goed zou de mop dan nog zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als u het allemaal weet waarom zegt u het dan niet even. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be