![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ne maat van mij heeft zijn vrouw haar "auto" zo eentje zonder rijbewijs (Ligier?) op gerecupereerde gefilterde frituurolie draaien, 't spul bolt 60/uur en als je der achter hangt is het presies een rijdend frietkot.... dat is pas sparen:-P
|
Citaat:
edit: het waren de Mythbusters ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
En 't is nogal ne kei in (auto)techniek....hij heeft nog rally gereden dus hij weet wel iets van auto's af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Biodiesel, frituurolie, de pot op, pure 98 octaan Super in mijn tank godomme !!!:-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(vw passat TD van 2003 nog net geen old timer dus ;-) ) |
Citaat:
uitbollen en remmen (ook op de motor) zo veel mogelijk vermijden mannekes, probeer het gewoon eens he t gemiddelde van onze wagen (mijn vrouw rijdt meestal, ik zelden) lag jaren op 6l nu op 5,4 ... |
Citaat:
|
Citaat:
Jemug joh. |
Citaat:
|
Donderdag 20 maart 20.00 aula Max Weber (Parkstraat 51 leuven)
Informatie rond hoe te besparen op je energiefactuur Energiedeskundige Sophie Luyten leert je met een minimum aan inspanning een maximum aan energie besparen. gelegenheid tot vragen stellen! (organisatie jongGroen!) Energie-besparing:cheer: |
Achteraf vertellen hé maat!
Tip1: als je 's morgens eieren kookt, kun je daarna met dat heet water koffie maken. |
Citaat:
Met zout water ? |
Waarom doet een mens zout in z'n water als ie eitjes kookt? Je eitjes gaan er niet meer smaak door hebben hoor, hooguit de schaal misschien :lol:.
|
Citaat:
- De kooktemperatuur van het water daalt - De eierschaal breekt of barst minder snel - kwaliteitscontrole: een vers ei zakt naar de bodem in zout water, een slecht ei blijft drijven |
Nadeel:
- Je kan het water niet meer gebruiken om er koffie van te maken. |
Koffie met een snuifje zout. Al geprobeerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-P Wie kookt er nu vandaag nog eieren in een pannetje....nen eierkoker hé jongens, ga eens mee met uw tijd. |
Citaat:
't Is een gepensioneerde, hij heeft tijd om zich daar mee bezig te houden en doet het eerder voor de uitdaging dan om te sparen aangezien hijzelf met zo'n monster van een Dodge pick-up bolt. |
Citaat:
Nu wij hebben ons eigen eiers tis misschien van da. Als je die koopt zijn die mss al gekuist en al... |
Een kip duwt dat ei uit haar Cloaca. En dan hangen er nog brokjes aan.
|
Citaat:
|
En dan nog, je zal het niet proeven in je koffie hoor.
En nee, ik doe dat zelf niet; ik heb nog nooit koffie gezet, ik drink dat ook niet. |
Slapen.
|
Je kunt de kat de borden laten properlikken. Spaart afwaswater.
|
Citaat:
|
Citaat:
Weeral een kat uitgespaard |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be