![]() |
Citaat:
Maar dat doen ze dus niet. LOL! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vlaanderen en Nederland
Citaat:
Ik kan Uw betoog maar al te best begrijpen, maar ja ik acht mij niet onbevooroordeeld...ben zoon van een Zeeuws-Vlaamse moeder en ben daar fier over. Dit maakt dat ik zeer veel in Nederland heb rondgereisd, ik had daar overal familie. Maar ook de bezoeken die ik als student(Uni Gent) met onze kameraden heb gebracht aan het Noorden heeft mij veel bijgebracht, neen het noorden is geen vreemd land...ik heb verder Uw argumentatie ten zeerste gesmaakt. Luke |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Robert zegt niet veel, maar �*ls hij iets zegt is het goed raak. :-)
|
Citaat:
Dat ze dat niet doen bij federale verkiezingen komt door BHV, daardoor kunnen ze elk apart opkomen. Als BHV gesplitst wordt, wordt het afwachten... komen ze dan ook voor de federale verkiezingen in kartel op, of komen ze dan apart op? :? |
Citaat:
|
Citaat:
Het wordt dus afwachten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/1344/On...n-Vlaams.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt. Meeliegen met UNCLE SAM mbt tot de oorlog tegen Saddam. Dat is het zelfstandig denken van de lakeistaat Nederland. En maar het vingertje opsteken tegen andere staten. Ook dit is een gekende specialiteit van de staat Nederland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Principes verkwanselen noem ik dit. |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan wel op voorwaarde dat de uitslag van een referendum niet nog meer problemen schept - lees - als de uitslag is zoals ze dat wensen. |
Met een zelfverzekerde rustige doch charismatische kuttekop iets doodleuk verklaren maakt het nog steeds niet dat het zo IS.
|
Citaat:
Franstalig imago van België in het buitenland dus en niet alleen voor Frankrijk. Die uitzending was op France 2, RTBF maar ook binnen enkele weken zichtbaar op.................. TV5. Nog een duidelijk bewijs dat Franstalig België met Frankrijk leeft en werkt. En het is niet de eerste keer dat Franse uitzendingen vanuit Franstalig België worden uitgezonden (in een totaal andere stijl uitzendingen,"Des racines et des ailes" bijvoorbeeld). Eerlijk gezegd, zie ik niet zo'n samenwerking tussen Nederland en Vlaanderen komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=85q6fTYQPjc http://www.youtube.com/watch?v=HNC9OJxk8PU |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel grote woorden maar tot nu toe zeer weinig daden
|
Citaat:
|
Citaat:
Confederalisten: CD&V 25% samen: 55% De meerderheid wil dus confederalisme of meer. En confederalisme betekend Vlaanderen en Walonië apart in de Federatie België die enkel nog dingen zoals Binnelandse zaken, Defencie, Justititie en Buitelandse zaken regelt. Dat zijn taken die zullen worden overgenomen door Europa en waardoor de Federatie België overbodig wordt. En dit zal dus eidigen in Europa met twee staten Vlaanderen en Walonië. |
Citaat:
België is een synoniem voor Vlaanderen of Wallonië maar meestal niet meer voor Vlaanderen en Wallonië. |
Citaat:
|
Citaat:
En België was enkel tegen Irak omdat Duitsland en Frankrijk tegen waren. Als dat niet zo was geweest dan hadden wij wel meegedaan. |
Citaat:
Spijtige zaak want Vlaanderen kon een linkse Vlaamsgezinde partij gebruiken. Ook al ben ik van mening dat het VB al zo'n partij is. En ik denk niet dat de open VLD streeft naar een grote staatshervorming. Zij zien wallonië als een bondgenoot omdat daar veel liberale kiezers zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be