![]() |
hij zal in de spiegel gekeken hebben.
|
Citaat:
Hoe meer ik dit soort onzin lees, hoe meer 'intolero' ik word t.o.v. Gennez en haar clubje. |
Ik zie hun moslim kiezers al rondlopen met zo een t-shirt :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en is het afkloppen van zijn vrouw ( robklop ) dan zo een mooie uiting van christelijkheid ? of het ineen rammen van onschuldige burgers ? de ontrouw van uw vorige voorzitter ? daar bent u toch ook tollerant in ? en homosexualiteit een ziekte ?? echt lachwekkend mocht het niet zo zielig zijn ! wakker worden !! het is al de 21 ste eeuw !!!! |
Citaat:
|
Nutteloze campagne, nutteloze topic.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of zou dit er iets mee te maken hebben? ;-) Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als je mekaar graag ziet mag je daar toch in het openbaar voor uitkomen? |
Citaat:
|
wat een geroep en getier voor een paar t-shirts
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Deze tshirt voor tolerantie staat voor verdraagzaamheid. zie je het verschil? Jij promoot voor iets negatief, terwijl spa voor iets positief |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me af hoelang het nu nog zal duren voor er ook voor deze groep quota komen en je minstens zoveel % holebi's in je vereniging moet hebben (in navolging van vrouwen en allochtonen) voordat je subsidies krijgt. :? |
Ik heb een idee voor een nieuwe shirt: "Fuck Islam, Fuck Jews, ik ben tolero"
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet eens leren dat sociaal-democraten in Europa overal aan de kant worden gezet door linkse partijen, die dus wél links zijn. Die Linke, de PVDA, of de Nederlandse SP, - dat zijn gematigd linkse centrum-partijen, en die delen overal aan de rechtse sociaal-democraten tikken uit. Van extreem-links is in Europa al lang geen sprake meer. Maar de SP.a heeft dus niks met links te maken. De SP.a is rechts-liberaal. Vergeet niet dat de SP.a zelfs 8 jaar heeft geregeerd met een extreem-rechtse partij hé. Dat kan geen enkele linkse mens au sérieux nemen. De SP.a is een conservatieve, reactionaire, rechts-liberale partij. |
Citaat:
|
"F*ck de liberalen, f*ck de SP.A, ik ben links."
|
Citaat:
|
Citaat:
"Mijn God (aldanniet onbestaand) zou goed wel eens de beste kunnen zijn"? |
Citaat:
|
Een tolero!
Wat een naam, lijkt me meer iets voor een frituur-snack, zo van Ene grote met mayonaise ne kleine en ne TOLERO Worden die mensen dat dan zelf nooit beu... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks tegen homo's en nog minder tegen lesbiennes, maar hun voordurend zeggen dat je niks tegen hun hebt lijkt me nogal genant voor die mensen om dat te horen telkens.
Een tolerante mens weet te zwijgen wanneer het past. |
Citaat:
Recht op een eigen mening geldt ook voor HoLeBi's die vinden dat er te veel mensen een negatieve houding aannemen en daarom T-shirts uitdelen met daarop de tekst Tolero. Homoseksualiteit is een even grote 'ziekte' als heteroseksualiteit. Wanneer mensen in een rolstoel belanden dan moeten zij ook op straat komen om hellende vlakken te krijgen aan openbare gebouwen. Daarbij wat krijgt een holebi nu méér dan welk andere modale burger. Toch niet het recht op huwelijk en het recht op kinderen zeker... Heb ooit eens naast iemand gezeten die zei dat hij homo's van KILOMETERS ver kon herkennen en indien hij er één zag hij hen zeker geen woord zou gunnen. Had die man geweten dat hij al 3 uur naast een homo zat... Uw 90% is wat u er van maakt maar verkondig dit niet als waarheid. Homoseksueel word je niet, je bent het of denk je dat al die pubers eerst beslissen HoLeBi te worden om daarna omwille van die geaardheid zelfmoord te plegen, omdat ze schrik hebben het ook maar aan iemand te zeggen. Of denk je dat HoLeBi's er voor kiezen zo te zijn wetende dat ze daarna door ma en pa lief aan de deur worden gezet. De christelijke gedeelte binnen deze regering is zowaar de minderheid hé Ik hoop dat uw kind geen HoLeBi is... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry voor mijn foute woordkeuze |
Citaat:
|
Citaat:
En neen, natuurlijk ziet u dat zo niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heu, is homosexualiteit dan geen afwijking op het normale patroon door de natuur voorzien. Als homosexualiteit geen afwijking is dan is hetero zijn de afwijking, of zie ik dat verkeerd? Eén van de twee moet een afwijking zijn, dat kan niet anders. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be