![]() |
Homoseksuelen hebben het recht elkaar in het openbaar binnen te draaien.
En homofoben hebben het recht daar 'bah' op te zeggen. Voila, geen ruzie :D |
Citaat:
Dus hebben homo's dan nét zo goed het recht om daar 'bah ' op te zeggen....;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Zien" wordt vooral bepaald door je wil tot en je manier van, kijken. Beter hiervan wegkijken dan van werkelijk schadelijke en/of bedreigende zaken. |
Citaat:
Homofobie is, zoals de naam het zelf zegt, een psychologische ziekte, een irrationele angstreflex die door het onderbewustzijn wordt getriggerd. De internationale vakliteratuur is hier zeer duidelijk over, en het beleid moet dan ook afgestemd worden om deze zieke mensen te helpen. Er zijn hierin twee pistes te bewandelen: "protect or cure". Bescherming ("protect") kan men bieden door deze mensen af te zonderen uit de maatschappij, zodat ze niet meer geconfronteerd worden met het object dat hun angstreflex prikkelt. Een nieuwe gesloten mentale instelling is hiervoor perfect afdoende. Genezing ("cure") kan men bekomen door een al dan niet vrijwillige geslachtsverandering: bij deze behandeling gaat men ervan uit dat de angstreflex het gevolg is van een onderliggende psychologische aandoening die aanwezig is in de patiënt zelf, zoals onvrede met de eigen geslachtelijke en/of sexuele situatie. Ik ben van oordeel dat beide middelen actief moeten ondersteund worden vanuit de overheid. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Jij en Ben of de homo's? Paulus. |
Citaat:
is natuurlijk -tegennatuurlijk de enige opdeling van mensen die je kan maken? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt er meer en meer op dat links nu ook, naast vreemdelingen, hömö's heeft opgenomen in het fundementalistische poco-geloof. Het zijn heiligen geworden en daarmee van alle (zelf)kritiek en goede zeden blijkbaar vrijgepleit. En wie het nog waagt om vraagtekens te plaatsen bij de tuchteloze en in AIDS-eindigende levens-'stijl' van deze groep wordt natuurlijk als ketter vervolgt.
|
Citaat:
Voordat je je (belachelijke) gal spuwt zou je beter wat research doen: Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind weinig normaal-menselijk aan die perverse parades.... Dat Jeruzalem daarvoor ookal moet vallen vond ik helemaal een schande. Die rare figuurtjes uit louche nachtclubs moesten vooral in die orgieruimtes blijven in Tel Aviv, aldus een Israëlische contacte :D. Je hebt gelijkheid, wees er blij mee. Als ik een rare pakkie over straat ga en mij als een sekskonijn gedraag verwacht ik ook dat mensen het niet moeten hebben. Laat mij dan afkeurend zijn over dit soort gedrag. Als iedereen zich moet aanpassen aan een stel provocerende aidsventjes dan is dat ook geen tolerantie.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Een fobie heeft met angst te maken, niet met afkeer. Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
U schijnt te vergeten dat de christenen, nog niet zo lang geleden, de heterosexuele sexualiteit ook als 'vies' beschouwden, behalve dan om massaal kinderen te produceren. Dan werd (christelijke) walgelijke sexualiteit even vergeten.Maar zelfs dan nog, want dan moest 'die vieze daad' snel gebeuren en zeker niet met plezier. Want heel die sexuele daad was toch maar een vrij onverkwikkelijke zaak volgens de christenen. De laatste tijd evenwel schijnen de chrisenen berust hebben in sexualiteit als 'genotsmiddel'. Niet omdat ze dit nu echt willen, maar omdat ze wel moeten. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Vandaar de spreuk: alleen sex en bloot, slaat de chrisenen dood. En dat wilde ik even onderstrepen. |
Citaat:
|
Citaat:
Op diezelfde manier is rascisme echter ook als natuurlijk te beschouwen. Een algemeen ontwikkeld iemand wordt echter verondersteld deze aangeboren neiging te kunnen overstijgen en als dat niet lukt toch zeker genoeg zelfcontrole te hebben om daar zeker niet naar te handelen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Van 'de-persoonlijke-toer-opgaan' gesproken kan dit wel tellen vind ik. Dus toch moeite om on-topic te blijven. Wegens reli-fobie ? Paulus. |
Citaat:
Gij kunt ze nogal drukken gij. Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.vandale.nl/vandale/opzoek...d=encyclopedie http://www.vandale.nl/vandale/opzoek...oord=homofobie Zo zie ja maar hoe leerzaam dit forum wel is. ;-) Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neem me niet kwalijk. Paulus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be