| Jantje |
2 oktober 2008 19:05 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki
(Bericht 3721342)
Het aantal stemmen dat iemand behaalt, toont niet altijd het aangename karakter, laat staan de intelligentie van iemand aan.
Ik respecteer uw hoop, maar ik neem de rol van ongelovige Thomas op mij en heb geen enkel geloof in de individuele kracht van Morel.
Misschien kan het wel, zoals u opmerkt, een goede marketingstunt zijn, en ik ben het er wel mee eens dat er meer aandacht zal gaan, en gaat, naar de wil van VH en M om naar Europa te gaan, dan naar de verhuis van Verhofstadt. Die verhuis was ook al wel al langer aangekondigd. Of toch de ambitie daartoe. Hetzelfde kan trouwens opgemerkt worden over de "terugkeer" van Vande Lanotte en het stilletjes op de achtergrond verdwijnen van Genez en andere SP.A-teletubbies.
Wat LDD hierbij komt kijken, is me niet duidelijk. Tenzij u het zou hebben over het boek van Verstrepen. Iets wat me niet meteen een goede marketingstunt lijkt.
|
Nu ben ik zelf niet direct een VBer of een fan van Morel, maar ik heb vaak de indruk dat men zelden de achtergrond van bepaald acties door Vb-politici doorziet.
En het was reeds vanaf de vorige gemeenteraadsverkiezingen aangekondigd dat Morel terug op de lijst voor Europa zou staan en als eerst vrouw, enkel de plaats is nog niet bepaald.
Wat LDD er mee te maken heeft, wel ook die partij staat nu op de achtergrond en komt hierdoor ook terug naar voren. Waarom het VB daar voordeel uit zou halen, wel gewoon een klap uitdelen aan de andere partijen en hen meer macht ontnemen.
|