![]() |
Citaat:
Dat was toen de levensverwachting amper 50 jaar was. Twee kinderen per koppel kan onze aarde gewoon niet meer aan. Dat is realiteit. |
Citaat:
De staat mag alleen betalen, niet moeien. |
Citaat:
En idd , de Staat heeft zich niet te moeien met de kinderwens van ouders. |
Citaat:
Dan zal de staat zich ook niet moeien met het helpen betalen van die kinderwens. Wie nu niet inziet dat onze wereldbol overbevolkt geraakt........ Economische groei, tot waar willen we gaan? Tot we allemaal met zuurstofflessen moeten rondlopen? Zijt toch eens realistisch. In deze volg ik het N-VA standpunt niet!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor het overige stel ik vast dat u eigenlijk niet durft ingaan op wat ik schrijf: het negatieve geboortesaldo bij de autochtonen geeft de geest weer van deze samenleving: levensmoe, bang voor de toekomst, weinig of geen moed... De allochtone gemeenschappen daarentegen tonen nog de frisheid en dynamiek: voor hen biedt het leven wel nog toekomst en zij delen dan ook niet het cynisch doemdenken en de dodend cultuurrelativisme waarmee zovele westerlingen behelpt zijn. |
Citaat:
Ik zet nu in op kwaliteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien is het geen slecht idee om het kindergeld dat Turken en Marokanen trekken voor kinderen die ze in het buitenland hebben af te schaffen.
Zeker als blijkt dat het geld van de Sociale Zekerheid op begint te raken en wij straks met zijn allen langer moeten gaan werken om alle uitgaven te kunnen blijven betalen. Paulus. |
We mogen stoppen met diskuteren.
En misschien best onze verontschuldigingen aanbieden aan de frankofonen. Want dat voorstel van Vlaamse kinderbijslag, dat is een zeer slecht idee. Madame NON heeft het gezegd. link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...ieuwsoverzicht Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Realiteit
Citaat:
|
Citaat:
En jij geloofd dat? Wij zijn de aarde aan het opsouperen aan 200% van de capaciteit van de aarde. Ik beweer dat we met minstens de helf teveel op deze aardkloot rondlopen. Mensen worden gemiddeld 70 jaar |
Citaat:
En jij geloofd dat? Wij zijn de aarde aan het opsouperen aan 200% van de capaciteit van de aarde. Ik beweer dat we met minstens de helf teveel op deze aardkloot rondlopen. Mensen worden gemiddeld 70 jaar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be