Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Confituur. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=125718)

Maximus Aurelius 15 juli 2009 07:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4230387)
Tegen BigF? 8O

Get in touch with reality, I'd say...

jeannet!

debbie 15 juli 2009 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4230388)
Die echte boter, daar volg ik je nog wel. Maar sinaasconfituur vind ik niet echt lekker... beetje te zuur.

Dan nog liever een geroosterd boterhammetje met enkel echte boter (en dat is idd njam) maar zonder die sinaasconfituur. :-P

Alleen maar met boter is ook niet echt lekker, doe er dan maar bosbessenconfituur, heerlijk :-)

Jazeker 15 juli 2009 08:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debbie (Bericht 4230452)
Alleen maar met boter is ook niet echt lekker, doe er dan maar bosbessenconfituur, heerlijk :-)

*begint honger te krijgen*

BigF 15 juli 2009 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debbie (Bericht 4230452)

Ik heb hier in de buurt onlangs een plek gevonden waar massa's wilde bosbessen staan.
Voor de oogst van dit jaar ben ik te laat (ik heb nog welgeteld 3 bessen gevonden) maar volgend jaar half juni ben ik paraat.
Ik heb de plek gevonden door in een kompleet overwoekerd bospaadje in te draaien dus ik hoop dat ik de enige ben die er van weet.

Jazeker 15 juli 2009 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 4230820)
Ik heb hier in de buurt onlangs een plek gevonden waar massa's wilde bosbessen staan.
Voor de oogst van dit jaar ben ik te laat (ik heb nog welgeteld 3 bessen gevonden) maar volgend jaar half juni ben ik paraat.
Ik heb de plek gevonden door in een kompleet overwoekerd bospaadje in te draaien dus ik hoop dat ik de enige ben die er van weet.

Nen bospoeper!

BigF 15 juli 2009 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4230835)
Nen bospoeper!

:cheer:

debbie 15 juli 2009 12:43

Citaat:

Zeker doen, zelfgemaakte confituur is de allerlekkerste 8-)

Dronkoers 15 juli 2009 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debbie (Bericht 4230895)
Zeker doen, zelfgemaakte confituur is de allerlekkerste 8-)

Voor de liefhebbers: (rode) wijn in uw zelfgemaakte confituur doen 8-)

From_Vlaanderen 15 juli 2009 22:21

Citaat:

Ben ik u vandaag tegengekomen? Iemand, met een groen legerbroek en een groen legerhemd, dat was ik. Ook verschuilde ik mij subtiel achter een boom.

Jazeker 16 juli 2009 07:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4232044)
Ben ik u vandaag tegengekomen? Iemand, met een groen legerbroek en een groen legerhemd, dat was ik. Ook verschuilde ik mij subtiel achter een boom.

BigF had hem absoluut niet gezien...

Gun 16 juli 2009 08:04

Citaat:

Als je maar drie bessen hebt gevonden kan dit betekenen dat je niet de enige bent die de massa heeft gevonden ... volgend jaar kamperen vanaf begin juni misschien?;-)

BigF 17 juli 2009 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 4232412)
Als je maar drie bessen hebt gevonden kan dit betekenen dat je niet de enige bent die de massa heeft gevonden ... volgend jaar kamperen vanaf begin juni misschien?;-)

Ik denk het niet.
Dat paadje was echt zo verschrikkelijk overwoekerd (bramen vooral, check my legs) dat er volgens mij al lang niemand meer indraaide. Het paadje loopt bovendien dood midden in het bos en je moet nog minstens 15 meter van het pad voor je de eerste planten tegenkomt.
Ik ben er vrij zeker van dat hier al heel lang niemand meer geweest is.

Enfin, volgend jaar gaan we het weten.

Vorenus 17 juli 2009 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4232037)
Voor de liefhebbers: (rode) wijn in uw zelfgemaakte confituur doen 8-)

Ik drink liever een rode wijn bij een goede boterham met een stuk vlees.

BigF 17 juli 2009 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4232383)

BigF had hem absoluut niet gezien...

:-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be