![]() |
Vazallin Merkel zou zich beter voor haar eigen puinhopen verontschuldigen bij het Duitse volk:
Asozialstaat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik moet niks. |
Citaat:
Wie krijgt de rekening uiteindelijk gepresenteerd? Het eigen (dubbel) uitgebuite volk. |
Citaat:
Gastarbeiders drukken geen lonen. Het beste dat uw eigen uitgebuite volk kan doen is schouder aan schouder gaan staan met die nog meer uitgebuite leden van hun klasse en samen strijden voor betere werk- en leefomstandigheden. Wat u doet valt onder 'aanzetten tot racisme' en is strafbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil dat echter niet en daarom steun ik dat ook niet. |
Citaat:
etc etc ad nauseam. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je iets wilt doen tegen die diefstal, heb je een nationale staat nodig; als je wilt dat die staat een draagvlak heeft, heb je een natie nodig; als je een natie wilt, heb je een volksgemeenschap nodig; en als je een solidair sociaal-economisch beleid wilt, moet die volksgemeenschap een belangengemeenschap zijn. Je hebt voor niets die immigranten en hun nakomelingen hier nodig. Zeker niet voor het tijdperk van massaconsumptie en -productie dat ten einde loopt. Ik zie ook niet in waarom het geliberaliseerde verkeer van de ene productiefactor (kapitaal) zou verschillen van dat van de andere (arbeid). En nu ga je waarschijnlijk niets meer zeggen. ;-) |
Citaat:
Idd, het onderstaande verklaart dan ook weer grotendeels 1 en ander... Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
Interview d'Aymeric Chauprade |
Citaat:
|
Citaat:
Zo begaan is Duitsland en zijn politici met de eigen slachtoffers. Maar dat is geweten en al zéér lang geweten. |
Citaat:
|
Citaat:
Het heeft niets te maken met een rassenconflict, maar alles met de oorlog van de benepen idioten tegen "raur volk", tegen alles wat naar boven of beneden afwijkt van de norm, of dat nu autochtoon of allochtoon is. |
Citaat:
|
Eerder: Duitse schlagers zijn de oorzaak van eindeloos menselijk lijden.
|
Citaat:
Verder kun je het ene kwaad niet met het andere vergelijken en zeker niet goedpraten. Ik moet wel toegeven dat Duitsland na WO I ernstig is benadeeld, een fout die de gealliëerden na WO II gelukkig inzagen en Duitsland juist alle hulp aanboden om het verwoeste Duitsland weer op te bouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
There are 10 german bombers in the air. An the army of England shot them ALL down!!!!!! No tears for these Fucking Krautsss!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=_1M73...eature=related ![]() ENGLAND LALALAAALAAA, ENGLAND LALALAALAAALALA |
Citaat:
Een beetje minder haat mag ook wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dat overigens geen symbool van National Front, Mountain Dew? Ik denk niet dat ze bij NF patrijoden in plaats van patriotten zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be