![]() |
Hoe naïef kan Morel toch zijn...:roll:
Her en der hoor ik verkondigen dat ik het Vlaams Belang zou verlaten hebben. Even duidelijk stellen dat dit absoluut niet waar is. Ik zie mijn partij graag en het is niet omdat ik een stap terugzet om rust aan de top te laten weerkeren dat ik die honderden vrienden, duizenden militanten en vele vele afdelingen in de steek laat. schrijft ze op haar blog. Jawatte, Er wordt NIET verkondigt dat ze de partij zou verlaten hebben. (wel lees je tussen de regels door dat als Morel niet meer respect kan afdwingen beter opstapt) Want ze wordt werkelijk als een domme kip afgeslacht. Zij ziet 'de partij' nog heel graag, maar 'de partij' ziet haar niet meer graag. Zij mag dan wel die honderden vrienden, duizenden militanten en vele afdelingen niet in de steek laten...het is eerder de vraag of die honderden vrienden duizenden militanten en vele afdelingen het 'VB' niet in de steek laten. Hoe kan zij nog voor hen opkomen als je door de top gewoon gedegradeerd wordt tot één van hen? Enfin, het VB kan men bijna vergelijken met hun grootste vijand: de islam. Daar denken ook vele 'volgelingen' dat de religie het hoogste goed is, en dat zij best blindelings de top volgen. Want ook zij zien hun religie te graag.:roll: Denk daar maar eens over na Morel... |
Citaat:
|
Over dat republikeinse trouwens. Wat met de aanhangers van de Oranjemonarchie? Want die zijn er ook.
|
Citaat:
even volledig los van de VB discussie: heb je het nu over voorpost en aanverwanten? Of nog andere organisaties? OT: Het moet voor het VB verontrustend zijn hoe een politiek lichtgewicht als Morel een geoliede machine als het VB volledig kan destabiliseren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke problemen zijn er dan nog meer? Hoe zie jij dat? Of doel je op de radicale rechterflank? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is er dan zo pro-Israëlisch om te pleiten voor een onafhankelijke Palestijnse staat? |
Citaat:
N-SA zegt zeker niet nee tegen een nieuw initiatief dat hedendaags solidarisme combineert met integraal nationalisme. ;-) |
Citaat:
Hun volledige economisch programma is een nog zwaarder probleem (ook de zaken waar geen standpunten worden ingenomen), alsook de mentaliteit bij een aanzienlijk deel van de mandatarissen. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet Hot Marijke, maar Marijke Dillen, dochter van. |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar al die heisa die nu naar buitenkomt bij het VB zeker. Men strooit jullie zand in de ogen, die 'ideologie' is een zoethoudertje om het voetvolk 'warm' te houden voor 'de partij'. Als je leest wat Morel nu schrijft, zie je toch duidelijk dat alles draait om de postjes. Als die 'ideologie' het hoogste goed zou zijn, waarom moet een Dewinter dan een 'veto' stellen voor een "postje" van iemand? |
Citaat:
|
Ach, dan wachten ze met een visademke op nieuwe federale verkiezingen. De bok terug het parlement en de geit naar Europa. Klaar is kees.
|
Citaat:
|
Citaat:
Is d�*t is commentaar op het Mormelken ? En hoe weet u dat Phillipe en den Ananas haar zo intens haten ? :lol: En is het Mormelken niet die aanhoudend natrapt ? 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik zie het zo: Het VB wil een brede volkspartij zijn met een electorale aanhang waardoor zij een machtsfactor wordt binnen de Belgische/Vlaamse politiek. Er bevindt zich niets rechts van het VB. Tot enige tijd geleden bevond er zich weinig rechts van Open VLD. Het hele gat tussen Open VLD en VB lag open. De vernieuwers van VB - als zij binnen de partij de ruimte hadden gekregen - hadden dat gat kunnen opvullen. Uit alle geluiden van de afgelopen jaren bleek dat er behoefte was aan een 'vriendelijker en opener' VB. De rechtse hardliners binnen het VB hebben dat doel getorpedeerd waardoor o.a. LDD en N-VA dankbaar in dat gat zijn gesprongen. Vanuit fundamentalistische 'solidaristische' hoek zijn jullie misschien blij dat de vernieuwing mislukt is maar ik kan mij voorstellen dat dit het juist is dat een bestuur slapeloze nachten bezorgt omdat - mede door jullie hardnekkigheid - de groei van het VB is gestopt en de aanhang zelfs terugloopt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edoch, wanneer de partij van de Vlaamse Scherpe Schreeuwers een flinke pandoering krijgt, dan ontpoppen zich de 'helden' plots tot 'anti-helden'. Madame de Pompadoer, alias Mata Hari, alias Yoko Ono, alias Morelleke Forelleke en haar bozemvriend Frankie de Charmante incluis. Triestige bedoening voor de militanten natuurlijk. Maar ja, wie voor een verkeerde partij kiest met verkeerde leiders, moet op so wie so op termijn op de blaren zitten. ___ ____ |
Citaat:
En met verkeerde mensen rekenen we wel af! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vraag "hoe" stel je beter aan diegenen die met het VB en zijn leden/stemmers willen afrekenen. Diegenen die slecht met democratie omkunnen dus. |
Citaat:
Geen dank. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.werktitel.be/2009/11/vanh...en-valkeniers/
de oorlog tussen Vanhecke en Dewinter escaleert, dit is een echte oorlogsverklaring. vooral dit: Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Mooi zo, seffens zal iedereen op dit forum moeten beamen dat ik profetische gaven heb. Mijn glazen bol levert goed werk ! :lol:
|
En dan te zeggen dat ze ooit samen linkiewinies in elkaar hebben geklopt in Brugge.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be