![]() |
Citaat:
Unefille avec unpeut de manières :rofl: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daarbij... dat ze dagen al eens wat langer beginnen maken, he... dan moest ik hier niet al mijn lichten aansteken :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom moet dat altijd zo lang duren in den belze pollentiek? |
:cheer: Total fokking darkness :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er bestaat ook zoiets als een bromfiets. |
Citaat:
Da's nog erger dan anti-rokers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zondag was er nog zo een klimaatridder te gast in de 7e dag die dan eens ging discussieren over elektrische auto's tegen een expert terzake. Klimaatridder van dienst was 'actrice' Mita Van Der Maat, een geitenwollensokken actrice van het 7e knoopsgat die al jaren rondrijdt met een elektrisch autootje dat geen CO2 uitstoot. Man man man, het was een hallucinant schouwspel. |
Ik ben volledig akkoord. Los van de discussie van of klimaatopwarming gelinkt is met CO2 uitstoot, ik heb ook de samenvatting (anders is er geen beginnen aan) van het IPCC gelezen en ik ben nog niet helemaal overtuigd en zeker niet van de maatregelen die door regeringsleiders (niet) genomen worden. Maar bon, los daarvan dus merk ik ook dat je gewoon niet meer een beleefde discussie over dit onderwerp kan aansnijden. Je moet alles zomaar slikken of je bent een soort onmens.
|
Ik twijfel er niet aan dat, globaal gezien, de temperatuur stijgt, en dat er extremere weersituaties plaatsvinden. Maar co2 heeft daar verder niets mee te maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be