![]() |
Citaat:
|
:cheer: Zwijnerijen :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die Z&G vindt ook alles eh ;-) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 62020 Vooral dit blijft een kassieker... :-) http://www.youtube.com/watch?v=Zq-ww...eature=related |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't zullen wel meestal jenevers of zo geweest zijn dat in Vlaamse cafés geschonken werden ? Iemand die daar meer over weet ? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar je moet goed weten dat er in de stad Deinze alleen al 36 stokerijen waren in 1900. Nu nog maar 1 meer: Filliers. |
Citaat:
Zonder rook en dronkenschap :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat kan er ook op wijzen dat het bier niet voor export geschikt was, enkel voor lokale consumptie, en niet erg houdbaar. Ik heb me niet in de materie verdiept, maar stel me voor dat de lambik uit het pajottenland nog het dichtst aanleunt bij ons 19de, vroeg 20ste eeuws bier -- voor de invoer van de pilsen en de "industriële" bieren -- en die lambiken zijn toch wel redelijk scherp van smaak. Ook kan ik me voorstellen dat de kwaliteit erg variabel was. Ik heb zo mijn twijfels dat veel mensen van nu het bier van 100 tot 200 jaar geleden nog drinkbaar zouden vinden. Ik kan me echter vergissen, zou daar ooit wel eens wat research naar willen doen, maar denk niet dat ik er ooit tijd voor zal hebben. Als er bier archeologen aanwezig zijn hoor ik graag hun mening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Over honderd jaar is onze planeet één grote ground zero.
|
Citaat:
|
Citaat:
It finally happened :cheer: |
Citaat:
Binnen 100 jaar hebben ze waarschijnlijk een 'middel' om géne kater meer te krijgen. ;-) |
Citaat:
Allemaal vrouwelijke katjes dan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Oooh... ik heb een knoert van een kater, Liesje" "Brom, 't is Jos" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar orde en tucht zegevierde he, dat was een strenge opvoeding toen. Vooral op scholen, toen sloegen ze nog met de lessenaar" op je pollen. Stel u zo'n klets is voor in berekoude pollekes tijdens de winter. En in dien tijd kon het nog echt goe vriezen, nu ook weer. Amai, ik ben werkelijk ook te laat geboren. Hoewel dezen tijd tot veel nieuwe perspectieven komt. Ik vind dezen tijd ook wel iets hebben, becoming. |
|
Citaat:
|
over honderd jaar dan groeit er gras op onze buik.
Alle, als ze ons niet opstoken. En zelfs 30jaar geleden mochten we nog zat met onze auto rijden. Nu mag je zelfs geen koffie meer drinken in uwe auto. |
Citaat:
(sorry, te laat die vraag gezien) |
Citaat:
|
Ik vind he, hoe verder in de FF reeksen, hoe minder FF het is.
Waar is den tijd van FF op de playstation 1. Ik kijk -in tegenstelling van velen- niet uit naar FF XIII Het is TE third person geworden op het eerste zicht. Ik mis het oude RPG gevoel bij FF. |
FFVII, VIII, IX en X zijn tot op heden, naar mijn mening de beste uit de reeks.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be