![]() |
Citaat:
Groene boerkas met kerstmis versieren , handig ..... voor de VB NVA ers is er ook een... ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
U kent onze kernthema's, Vlaanderen, vreemdelingen en veiligheid. Over bijna alle politieke thema's heeft het Vlaams Belang een mening, maar sommige thema's mogen voor ons inderdaad voorrang krijgen op andere. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Chinese vlaggen ophangen in het straatbeeld kan iedereen. De moed opbrengen om te pleiten voor een beperking van de kapitaalmobiliteit, tegen privatiseringen of voor nationaliseringen is blijkbaar te ver gegrepen voor een zgn nationalistische partij als het VB. Vandaar dat establishmentpartij VB het heeft over staatshervormingen en BHV, over boerka's en asielzoekers. Citaat:
|
Citaat:
Maar "het dragen van kleding die het gezicht volledig of gedeeltelijk bedekt die de identificatie van personen in het openbaar onmogelijk maakt"; is nu al verboden. Waarom wil men dit in het strafrecht? Toch niet om de rechtbanken meer werk te geven; want dat is het enige gevolg van de wet. Of is het om wat spierballen te rollen? |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
er is niks mis met een verbod , sterker nog ik sta er gewoon achter ....ik zie dit graag Wereldwijd
|
Citaat:
En wie gaat zo'n vrouw aanspreken? De kans is groot dat je omsingeld wordt en in elkaar geramd wordt. Het verbod is goed en is ook een signaal dat hier niet alles kan. En het komt er hier op neer dat er maar één religie is die de oorzaak is van bepaalde problemen in ONZE maatschappij. En ik ken ook maar één religie die onze maatschappij en ons land veracht. |
Citaat:
dat de betrokkenen zullen moeten INLEVEREN. |
Citaat:
Voor mij hoefde dat 'spierballen rollen' niet. Dat neemt echter niet weg dat ik nogal wat moslima's ken die zeer blij zullen zijn als het expliciete boerka-verbod in voege treedt. Ik zal hen eens vragen waarom. OK? |
Citaat:
Ik vind een boerka er ook over; maar betwijfel dat een verbod inschrijven in het strafrecht de goede methode is. Het viel me op dat de commissie; in wiens schoot deze wet tot stand kwam, en zo'n mooi betoog hield over vrouwendiscriminatie; amper vrouwen onder haar leden telt. |
Citaat:
..... Of voor zware gangsters. Citaat:
|
Is er dan niemand die vindt dat een boerka dragen een vorm van vrouwenmishandeling is? Uiteindelijk, kun je voorstellen als je heel je leven publiek door een gaas of "waas" moet kijken? Hoe kun je dan nog genieten van de natuur en van het leven? Eigenlijk zouden alle mannen eens een week met een boerka moeten lopen, verplicht!
|
Citaat:
Dat ''voorrecht'' is in de islamwereld enkel voorbehouden aan vrouwen. |
Het boerkaverbod is VEEL belangrijker dan het BHV gekwekkel dat bijna niemand nog interesseert!
|
Citaat:
Het is volgens mij een goede zaak dat er op dit moment wordt over gepraat zodat nog meer duidelijk wordt hoe idioot die discussie wel niet is. Je hebt enerzijds een bende rechtselingen die beweren te weten hoe het hoort en wat die moslimas zouden mogen dragen wat niet, en anderzijds heb je de moslima die die boerka wil dragen (hoe jij het draait of keert, er zijn moslimas die dat ding willen dragen, mss maar een paar in heel belgie..maar toch. En idd jij zal dat nooit snappen, dat hebben we al begrepen, je zal zoveel niet snappen dus raak er aan gewend) En die discussie ga je nu blijven voeren...met een hele hoop negatieve reacties al gevolg. mss een applausje of 2 op café...daar doe je het toch voor? ;) op straat zal je er niet veel van merken hoor, die paar vrouwen zag je nu al niet... ga lekker door ;) ps: bestaat er geen alarmbelprocedure voor die vrouwen? 8-) |
Citaat:
ik kan je heel wat voorbeelden brengen van criminaliteiten gepleegd zonder boerka..mss zouden we die beter allemaal dragen. Het lijkt me dat meer mensen ZONDER boerka misdrijven begaan dan mensen met een boerka. dus wegens onze veiligheid, pleit ik voor een algemene boerkaverplichting!! (ah ja..de statistieken liegen niet!!) |
Citaat:
|
Citaat:
Arabisch leren...pfff, weer zo'n angstwekker voor die oude Vlaamse menskes. Khoop dat de bevolking stilaan begint in te zin dat die oneliner-angstwekkerkes op niets slaan. |
Citaat:
in dit land is het enkel tijdens Karnaval - en voor de kleinsten onder ons ook met Halloween - toegestaan zich op straat te begeven in kledij die identificatie onmogelijk maakt. Dat geldt voor iederéén. Van discriminatie is dus alvast geen sprake. Vindt u het opportuun dat voor enkele individuen een uitzondering wordt gemaakt? Zo ja, waarom eigenlijk? Het is ook zo dat er enkele landen op de wereld zijn waar het dragen van een boerka indien niet gewoon toegelaten zo goed als verplicht is, voor vrouwen dan toch. Waarom maken die vrouwen die per sé in boerka willen rondlopen geen gebruik van hun mensenrecht zich te vestigen in een land waar ze die boerka kunnen dragen zonder dat ze daarvoor zullen worden gediscrimineerd? |
Citaat:
|
Citaat:
Als je het dan toch iets "serieuzer" wil hebben, laat me dan duidelijk zijn. Ik heb het puur over de discussie over het verbod. En mss dat na ettelijke keren het er over te hebben dat het gaat klinken dat ik "voor de boerka" ben...zo gaat met discussies die blijven aanhouden. Maar eerder heb ik al gezegd dat ik niet voor het dragen er van ben. Ten tweede heb je het islamitisch standpunt tov de boerka. Ik ken niet iedere moslim zijn visie tov de boerka, maar zoals je zelf kan zien aan het straatbeeld, geloven de meeste moslimas dat de hoofddoek wel verplicht is en de boerka niet. Volgens "ibn Taymiyyah" een vooraanstaand Islam geleerde, wordt de "soennah-ghayri-muakkadah" (datgene wat is aangeraden, maar niet verplicht) een verbod wanneer het voor "fitnah" (twist) zorgt. Die boerka zorgt idd voor heel wat twist, waardoor het volgens de Islam zelf verboden wordt die boerka te dragen (in een bepaalde regio dus, en in dit geval = belgië). Dat is nu een geldig argument waarmee je moslims kan overtuigen het niet te dragen en dat is ook het argument welke ik gebruik in mijn discussies met moslims waarom het "beter niet" gedragen wordt (ik ga uiteraard daar niet als een rechtse idioot staan schreeuwen wat het averechte effect tot gevolg heeft) Duidelijk? en nu terug naar het rotte-eieren-gooien met die rechtse "bevrijders van de moslima" :lol: |
Citaat:
edit: vergeet de brandstapel al niet aan te steken, iedereen zal daar in volle euforie staan...dan wil je niet plots nog moeten beginnen rommelen met de zip blokskes wanneer je de moslima er moet op gooien... |
Citaat:
|
Citaat:
en ge moogt uw toorts niet vergeten he! Hebt ge het handboek niet gekregen tijdens de laatste vb-meeting? benodigdheden voor het jagen op wild moslima 1 toorts 1 drietand (om mee te gooien ook, voor als ze weg loopt) en uiteraard een vlaamse leeuwen vlag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:? |
Citaat:
"se présentent dans les lieux accessibles au public le visage masqué ou dissimulé en tout ou en partie, de manière telle qu’ils ne soient pas identifiables" Een regel die hier altijd van kracht is geweest. Maar ja democratische wetten zijn maar mensenwerk en hebben blijkbaar voor viaSanctus geen enkel overtuigingskracht tegenover Moslim immigranten! Kan misschien zijn maar dan heeft deze samenleving een serieus probleem en is samenleven niet meer mogelijk. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be