![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weer een klein stapje richting afgrond.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
VL is een grotere regio met zeehavens en het geluk dat het in het begin van de gouden de jaren 60 zijn crisis doormaakte en snel naar de top kon doorstoten. |
Citaat:
|
Citaat:
alle Vlaamse politici, alle Vlaamse economen, alle Waalse economen, alle Vlaamse politicologen, alle Waalse politicologen zeggen hetzelfde: de financieringswet moet aangepast worden om de toekomst van alle Belgen te vrijwaren. Als we dat niet doen, gaan we richting chaos en complete verarming van vooral de laagste klassen. enkel de Waalse onderhandelaars vinden van niet. maw, zij trekken zich enkel de toekomst van hun eigen politici en de rijken aan. waarom ze zich dan nog links noemen, verstaat niemand, maar dat traditionele Belgicisten zoals jij dat ook vindt, vind ik weer normaal. Belgicisten trekken zich uiteraard niets aan van de Belgen, enkel van België. |
Citaat:
|
Citaat:
Is dat niet het probleem ,gebrek aan visie van de niet-separatistische partijen ? |
Citaat:
De Walen maakten dezelfde krisis door... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan is over de grootste struikelblok i.c. de 25 miljard besparingen nog niet gepraat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij zitten immers niet voor niks al meer dan 30 jaar in de oppositie. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb echt de indruk dat jij je voortdurend moed moet inpraten. Ben jij echt zo désespéré? |
Citaat:
Waarom vraag je me dat in een vreemde taal? |
Hoezo nergens? Ze staan verdomme al zeer ver.
|
Citaat:
|
maandagavond 23 augustus staan ze nog nergens.
|
Citaat:
nee serieus, indien ze in de toekomst 1 cent moeten overdragen naar Vlaanderen, dan stopt la belgique direct... direct! 'solidarité' my ass. |
Had Milquet of Onkelinx die uitspraak niet gedaan? Vind het linkje wel niet, heeft iemand het?
|
Citaat:
Als ze daar zouden doorgeraken, dan is die 25 miljard een peulschil: ze noemen dat gewoon eco(lo)-taksen en iedereen is content:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
dinsdagavond en de processie van Echternach gaat verder.
|
Citaat:
Voor mij en vele anderen niet gelaten ;-) |
En staan ze "nog steeds nergens"?:roll:
|
Hangt af van je interpretatie. Nergens zou ik niet zeggen maar je kan evenmin spreken van concrete resultaten.
|
Citaat:
Het laatste obstakel is BHV. Men zegt hier soms dat de N-VA "geen prijs zal betalen". Waarom onderhandelen ze dan? |
Woensdagavond en ze pokeren verder...
|
Citaat:
Maar ja, dan kunnen ze nog zeggen dat het maar mondeling is... dat het N-VA congres het nooit zal goedkeuren... dat het verraad is. We kennen de klassiekers;-) |
Citaat:
Dat vraag ik mij ook af. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be