![]() |
Citaat:
Het gaat hier om een courant afsluitzinnetje binnen het literaire genre. In het Latijn had men er een ongelofelijke goesting naar om woordvolgordes &c. om te draaien vermits dat interpretatieverschillen blootlegde. Vergelijk de tekst Res Gestae en de biografie van Tacitus over Augustus. Quasi krak dezelfde tekst, maar Tacitus sleept Augustus er gewoon door. De uitspraak van De Wever is correct Latijn met een spitsvondig intonatieverschil: wijzende eerder op "het spel" dan op een einde.. |
Citaat:
Maar ze gaan soms weg bij het uitpakken. |
Citaat:
bon, in 2007 hadden ze het niet begrepen, nu nog niet. |
Citaat:
http://books.google.be/books?id=19vI...nsbouw&f=false |
Citaat:
ge moet daar niet aan twijfelen! |
Citaat:
|
Citaat:
het fabeltje is voorbij... |
Citaat:
En nu on topic... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of hecht hij meer belang aan de juiste volgorde van woordjes in het latijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het probleem is dat system zelfs met een kip zou gaan discuteren omtrent de beste manier om het vederkleed schoon te maken. |
Citaat:
|
zo bekijk La Libre het:
![]() |
goeie cartoon wel :)
|
Citaat:
|
Prachtig gewoon. Menig Vlaming zal er mee kunnen lachen. In Wallonië enkel groen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
En samenwerken, zoals we dat nu doen, is prima. Eén staat maken, is wat anders. |
Citaat:
|
Quercus,
Ik moet NL niet. En velen met mij. Ik ken in mijn familie, vriendenkring én werkomgeving niemand maar dan ook NIEMAND die anders denkt over NL. De Vlaming veracht de Nederlander nog méér dan de Waal. NL? No. Fucking. Way. Versta dat nu toch eens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ge weet, die komt steeds voor de val |
Citaat:
|
Citaat:
De Wever geeft gewoon de Latijnse tekst in een 'vernederlandste' vorm weer. Dat is natuurlijk het gemakkelijkste. |
Citaat:
U bent als een trainer van FC De zuipschuit die Jacky Mathijssen de buitenspelregel probeert uit te leggen. |
Citaat:
|
Beste Quercus,
Als je denkt dat mijn handtekening racistisch is, moet je op het knopje drukken. Je moet dan ook kunnen BEWIJZEN dat ze racistisch is. Ik viseer alleen een bepaalde strekking hier op het forum. Ik heb NIETS tegen Nederlanders, ik heb ook NIETS tegen Fransen, maar dat wil niet zeggen dat ik deel van hun land wil worden. De meeste beledigingen komen dan ook van de kant van de Orangisten. Ze kunnen eenvoudigweg NIET verdragen dat er iemand TEGEN hen is. Welnu, de meerderheid der Vlamingen deelt mijn mening. Vraag maar rond. |
Citaat:
:P |
Citaat:
Ik vrees dat je niet de beste latinist bent op het forum en dat je een probleem hebt om dat toe te geven. |
Citaat:
|
Citaat:
Er is een anesthesist nodig om het "land" wakker te maken. Daarna is er zware medikatie vandoen om een en ander terug "gezond" (?) te maken. :| |
Citaat:
Punt uit. En al de rest, zoals uw commentaar, is praat voor de vaak. |
Citaat:
|
:roll::-(
Citaat:
Juist Sys. Morgen geen nieuw hoofdstuk. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be