![]() |
Ik weet echt waar niet meer wat er nu nog met Antwerpen moet gebeuren(althans Antwerpen noord),zeker is dat er dringend een spreidingsplan moet komen om de overlast te herverdelen
Liefst geen prestige projecten meer van de stad uit "zoals park spoor noord " HET IS GENOEG GEWEEST NU!DE MAAT IS OVER VOL !!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
En nu vraag ik me af: hoe doe je dat? Een spreidingsplan om de overlast te herverdelen?
|
Citaat:
"Park spoor noord"diende om de wijk "Den Dam" op te waarderen,en allochtonen/vreemdelingen verplicht op te dringen bij de autochtonen bevolking ,wat later een dikke flop bleek te zijn,en dat is de waarheid |
Citaat:
|
Citaat:
Maar je mag altijd eens uitleggen hoe jij de zaken zou aanpakken, hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=46 |
Citaat:
O ja 40 Polen die ze niet kunnen onderbrengen moeten nu DAKLOOS leven,weet jij wel hoe erg dat is beste Steve? |
Trouwens, mijn 'zever in pakskes' komt niet alleen uit eigen observaties, hoor:
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpe...n-stijgen.aspx http://www.agvespa.be/site04/index.html |
Citaat:
Een spreidingsplan voor nieuwkomers had er al tien jaar geleden moeten zijn, dat klopt wel. |
mezelf effe gequoted uit een andere thread
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar tja, jij was er toen net niet en dan is het niet gebeurd. Zoiets? En die keer dat ze een man met vijf achternajoegenen ondertussen goed wat meppen en trappen gaven, hem over, jawel, de tramspoeren joegen, was jij er natuurlijk ook niet. Ik daarentegen wel. Maar ja, als je er vijf keer/week komt om 08.00uur, snel van de trein je bureel of whatever in, dan zie je idd niks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op drukke plekken in steden zal er altijd meer criminaliteit zijn dan op het platteland. Joe Van Holsbeek is neergestoken in Brussel-Centraal. Wil dat nu zeggen dat de omgeving van het station levensgevaarlijk is? |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik wèl zeg is dat er weldegelijk wat gebeurt op het kon Astridplein en Dekeyserlei, integenstelling tot jij, die beweert er 5/week te komen en niks ziet. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedenk me net dat ik er zelfs vaker kom: minstens een keer per week ga ik inkopen doen in de Van Wezenbekestraat: ook daar nog nooit iets meegemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het astridplein en de rooseveltplaats liggen als je goed stapt 2min van elkaar. Andere buurt? Hokboken, da's een andere buurt. |
Citaat:
Vergelijk: een zelfmoordterrorist in Afghanistan geraakt aan boord van een lijnvlucht naar New York en hij blaast zichzelf op bij de landing in de VS. Welk land is dan gevaarlijk: Afghanistan of de VS? |
Alhoewel dat het Astridplein en De Conincksplein ongeveer 1 straat verwijderd zijn - de chinese 'wijk' :p - zou ik Pelgrim willen volgen dat die 2 toch 'gescheiden' plekken zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
De bus kwam van de kerkstraat, reed de carnotstraat in, alwaar het incident plaatsvond, er werd afgestapt door één van e betrokkenen één halt voor die van het astridplein. U spreekt van kilometers verder. Als je dan toch zoveel in antwerpen rondhangt, dan weet je dat, als je goed gooit, dat het een steenworp van elkaar verwijderd is. trouwens dit Citaat:
ok. Been there, seen that. Denk maar dat je gelijk hebt. trouwens ik heb intussen, hierboven al een ander feit gegeven dat op het astridplein plaats had. raar dat die krant het eveneens over 'dezelfde plaats als het feit DeMoor had. |
In de metrohalte van het Astridplein worden regelmatig mensen beroofd, neergestoken en afgetroefd; Blijkbaar ligt dat metrostation in Parijs.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
30 stappen? En nu zegt u dat er wel criminaliteit is, daarnet zei u nog, "ik kom er 5/week en zie nooit iets." mbt DeMoor : Citaat:
U bent aan zet. |
Citaat:
In grootsteden heb je trouwens precies hetzelfde fenomeen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be